Kevve Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 http://www.designskolan.net/runda-horn-med-css3/ CSS3 är i principen inget riktigt svårt alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Hejsan, Jag skulle vilja ha hjälp att göra en pro website, Som beskrivningen lyder har jag en webdomän och webhotell. Jag skulle vilja ha 3D_CSS Pro med rundade hörn och 3D_CSS menyer Om någon skulle ha lust att göra en source åt mig? Dock får ni 1000 fm (Om ni gör en ordentlig sida åt mig) [Gäller t.o.m 25/09-2009] Vill hällst ha den färdig 17/09-2009 Kl. 16:00 Du moste inte gora klart hela bara grunden KOM IHÅG!!! [OM DU GÖR EN SIDA ÅT MIG SÅ MOTSVARAR]: 1000(Ettusen) (fm) Tack i förhand :) Vad ska du ha en "pro website" till med om du är fattiga 11 år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 22 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Hejsan, Jag skulle vilja ha hjälp att göra en pro website, Som beskrivningen lyder har jag en webdomän och webhotell. Jag skulle vilja ha 3D_CSS Pro med rundade hörn och 3D_CSS menyer Om någon skulle ha lust att göra en source åt mig? Dock får ni 1000 fm (Om ni gör en ordentlig sida åt mig) [Gäller t.o.m 25/09-2009] Vill hällst ha den färdig 17/09-2009 Kl. 16:00 Du moste inte gora klart hela bara grunden KOM IHÅG!!! [OM DU GÖR EN SIDA ÅT MIG SÅ MOTSVARAR]: 1000(Ettusen) (fm) Tack i förhand :) Vad ska du ha en "pro website" till med om du är fattiga 11 år? jag skulle kunna erbjuda: GamerComputer XxX3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Hejsan, Jag skulle vilja ha hjälp att göra en pro website, Som beskrivningen lyder har jag en webdomän och webhotell. Jag skulle vilja ha 3D_CSS Pro med rundade hörn och 3D_CSS menyer Om någon skulle ha lust att göra en source åt mig? Dock får ni 1000 fm (Om ni gör en ordentlig sida åt mig) [Gäller t.o.m 25/09-2009] Vill hällst ha den färdig 17/09-2009 Kl. 16:00 Du moste inte gora klart hela bara grunden KOM IHÅG!!! [OM DU GÖR EN SIDA ÅT MIG SÅ MOTSVARAR]: 1000(Ettusen) (fm) Tack i förhand :) Vad ska du ha en "pro website" till med om du är fattiga 11 år? jag skulle kunna erbjuda: GamerComputer XxX3 Vad är det om jag får fråga? Står inget om de på google 0o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Han menar nog att han kunde erbjuda en speldator :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Han menar nog att han kunde erbjuda en speldator :P Hahahah, inte ens jag kan erbjuda en speldator för en guide. Hur fan ska en 11 åring göra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Han menar nog att han kunde erbjuda en speldator :P Hahahah, inte ens jag kan erbjuda en speldator för en guide. Hur fan ska en 11 åring göra det? Han är kanske rik :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 25 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Tyvär så är jag det :o Min pappa jobbar i globen :) han har typ 10 milion .. D han säger det :P memen jag erbjuder det iallafall :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Tyvär så är jag det :o Min pappa jobbar i globen :) han har typ 10 milion .. D han säger det :P memen jag erbjuder det iallafall :D "Visst". Jävla scammer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Låser för att förhindra mer off-topic. Om du fortfarande är intresserad av att ge någon FM för en sida så skapa en ny tråd i FuskMynt forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg