Rallypacker Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Du kan säker fara i väg till Finland i 5 dagar... Nu vet ju Dannie om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 VA bradå slipper ja ju tänka på att kanske bli avstängd ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 VA bradå slipper ja ju tänka på att kanske bli avstängd ;) Ska du också iväg nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (JGamer @ 13/04-2004 20:06:55) VA bradå slipper ja ju tänka på att kanske bli avstängd ;) Ska du också iväg nånstans? Jag är Silver Star's bigbrother liksom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (Imaginary @ 13/04-2004 20:09:02) (JGamer @ 13/04-2004 20:06:55) VA bradå slipper ja ju tänka på att kanske bli avstängd ;) Ska du också iväg nånstans? Jag är Silver Star's bigbrother liksom ;) Får jag gissa? Ni är syskon!!Vilken tur att inte mina syskon är med på denna sida :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag har också en lillbrother och det är OGamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Du kan säker fara i väg till Finland i 5 dagar... Nu vet ju Dannie om det! Gör det något om att han vet att jag ska bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 (Silver Star @ 14/04-2004 17:08:53) Du kan säker fara i väg till Finland i 5 dagar... Nu vet ju Dannie om det! Gör det något om att han vet att jag ska bort? Vet inte... Men om han vet det (som han antagligen vet) så avaktiverar han dig väl inte? Dessutom så tror jag att det var så att du var tvungen att trycka på länken inom 30 dagar, inte 24 eller 48h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 *suck* man behöver bara den länken när man REGISTRERAR sej. jag har bara tryckt på länken en endaste gång. sen kan man ta bort mejlet om man vill. så det gör ingenting om du inte trycker på länken Silver Star... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag var borta i Italien i 8 dagar. Jag var inte avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Läste ingen Dannies inlägg?! Om ni gjorde det så verkar ni vara lite tröga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 *suck* man behöver bara den länken när man REGISTRERAR sej. jag har bara tryckt på länken en endaste gång. sen kan man ta bort mejlet om man vill. så det gör ingenting om du inte trycker på länken Silver Star... Bra,Tack Draghon och Dannie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.