CookieMan Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 (redigerat) Hej! Jag kollade just in i affären och såg att man kunde köpa tillgång till att ha ett mer ljud i presentationen. Eftersom att det står ett mer ljud, så tänkte jag att man borde kunna ha minst ett ljud redan. Men jag kan inte hitta någon sådan inställning. Går det att ha ljud i presentationen utan att ha köpt det för Fuskamynt, och i så fall hur lägger jag till det? Redigerat 18 Augusti 2009 av CookieMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Gå in på Mina inställningar> Ändra din presentation och klicka på "http://www.fuska.se/forum/style_images/ip.boardpr/folder_editor_images/rte-bbcode-help-sm.png BB Kod hjälp"-knappen. Ett nytt fönster kommer att öppnas och om du scrollar nästan längst ner ser du hur man lägger till ljud. Har du fått svar du din fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 [.ljud=0]länk till låten här [./ljud] Utan punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 (redigerat) När du sriver i code behöver du inga punkter eller liknande, det är själva grejjen. [ljud=0]länk till låten här[/ljud] @ cookieman, du kan ta Frusciante's och ta bort punkterna, eller så tar du min som den är. :D Redigerat 23 Augusti 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 29 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Tack för svaren allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Lånar tråden lite, Kan någon höra låten i min press för jag kan fan itne höra den sj varken i internet explorer eller i firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Nej ,det står att man måste installera en okänd modul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 1 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Nej ,det står att man måste installera en okänd modulSamma här! Jag har testad både med Firefox och IE. Det står att det är något som man måste installera. Men när jag söker efter vad så står något om att filen/programmet är okänt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 (redigerat) Installerade senaste quicktime player och då funkade det att lyssna med IE men det funkar fortfarande inte med FF :o Redigerat 10 September 2009 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Hör man min låt jag har ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 14 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Admin får gärna ta och se över problemet. Hör man min låt jag har ;PNej, samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 (redigerat) Jag tror att man måste ha Windows Media player installerat. Annars kanske det är något antivirusprogram blockerar på något sätt. Redigerat 14 September 2009 av FuskKatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.