Hoppa till innehåll

Ljud I Presentationen?


CookieMan
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

 

Jag kollade just in i affären och såg att man kunde köpa tillgång till att ha ett mer ljud i presentationen. Eftersom att det står ett mer ljud, så tänkte jag att man borde kunna ha minst ett ljud redan. Men jag kan inte hitta någon sådan inställning. Går det att ha ljud i presentationen utan att ha köpt det för Fuskamynt, och i så fall hur lägger jag till det?

Redigerat av CookieMan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå in på Mina inställningar> Ändra din presentation och klicka på "http://www.fuska.se/forum/style_images/ip.boardpr/folder_editor_images/rte-bbcode-help-sm.png BB Kod hjälp"-knappen. Ett nytt fönster kommer att öppnas och om du scrollar nästan längst ner ser du hur man lägger till ljud.

 

Har du fått svar du din fråga?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du sriver i code behöver du inga punkter eller liknande, det är själva grejjen.

 

[ljud=0]länk till låten här[/ljud]

 

@ cookieman, du kan ta Frusciante's och ta bort punkterna, eller så tar du min som den är. :D

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...