D48 Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Började skolan i måndags (24/8) och den är okej (ny skola, alltså). Det var uppropning, lite guidning runt skolan och (för) mycket information om gymnasiet. Nackdelen är att man får vänta ännu längre på bussen när man slutar tidigare. <_< ta moppen fö fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Började den 20:e i El - Datorteknik i NTI gymnasiet, ändrade mig och gick till Tumba Gymnasiet i linjen Teknik - Datorteknik dagen efter, är jävligt nöjd, skön glass. Än så länge har vi bara haft introduktion på bibloteket, mediahuset, datorsalarna, matten och ett fystest som var rena barnleken :P Men snart biter det i en med all Matte :D Åh fy fan för NTI, bra att du bytte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 började förra veckan i onsdags, slutade då typ vid 11, denna eckan har inte hänt så mycket mest info om apu/projektarbete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Började den 20:e i El - Datorteknik i NTI gymnasiet, ändrade mig och gick till Tumba Gymnasiet i linjen Teknik - Datorteknik dagen efter, är jävligt nöjd, skön glass. Än så länge har vi bara haft introduktion på bibloteket, mediahuset, datorsalarna, matten och ett fystest som var rena barnleken :P Men snart biter det i en med all Matte :D Åh fy fan för NTI, bra att du bytte. Hurså :P? Nyfiken faktist just nu, det var många som sa åt mig att det var ett bra val att byta från NTI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Började den 20:e i El - Datorteknik i NTI gymnasiet, ändrade mig och gick till Tumba Gymnasiet i linjen Teknik - Datorteknik dagen efter, är jävligt nöjd, skön glass. Än så länge har vi bara haft introduktion på bibloteket, mediahuset, datorsalarna, matten och ett fystest som var rena barnleken :P Men snart biter det i en med all Matte :D Åh fy fan för NTI, bra att du bytte. Hurså :P? Nyfiken faktist just nu, det var många som sa åt mig att det var ett bra val att byta från NTI. Den skolan har 0 koll på allt och alla, går man där kan man räkna med att gå ut med mindre kunskap än när man kom dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 (redigerat) började på YTC sjöfart för en veckasen,det är la bra lite långa dagar ibland bara men det beror ju på att vi måsta ha alla kärnämnen plus sjöfartsämnena och så måste vi ta igen för dom långa jävla praktik perioderna. Redigerat 6 September 2009 av Thug4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.