Lynott Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Vill ni ha en gåta? Svaret är långt ifrån simpelt, men om någon svarar rätt så kommer ni att få en hemlig belöning. En kvinna är på begravning där en av hennes kompisar har dött. På begravningen så finner hon sin dröm kille, kärlek i första ögonkastet. Men killen tycker ej att det är lämpligt att ragga på en begravning så även fast han också gillar tjejen så bestämmer han sig att inte lämna ut någon information om sig själv. En vecka efter begravningen dör kvinnans syster, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 (redigerat) tror jag har hört liknande killen dödar kvinnans syster för att träffa kvinnan igen det är det jag tror det är Redigerat 18 Augusti 2009 av Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Kul att du svarar på gåtan om du redan vet den, ändra ditt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 jag sa att jag TROR jag hade hört det föresten behöver du inte ge mig belöningen bara för att jag "redan visste det" det var en gissning ok jag bara ändrade lite snabbt som jag hade glömt att skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Haha rätt svar på första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 oki, kul, vinsten var att bli tilldelad titeln "future serie mördare" grattis, denna fråga var populär för att avslöja vissa seriemördare då dem tänkte i ungefär samma tankebana. grattis och tack för att du gav andra chansen att försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 så vann jag eller blev jag "diskad" för att jag svarade rätt? <_< för du sa inte "om du vet svaret så får du inte svara" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 jag tror hon dog i bilolycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 så vann jag eller blev jag "diskad" för att jag svarade rätt? <_< för du sa inte "om du vet svaret så får du inte svara" Han sa ju att man ställer den gåtan för att avslöja seriemördare, de svarar samma sak som du. Gz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 http://4.bp.blogspot.com/_ocMQSqVjweA/SGYEckQ91aI/AAAAAAAAAXI/BsrXbttLo4E/s400/FACEPALM.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 jag förutsätter att Axzl är en psykopat/seriemördare eftersom han visste vilket svar som var rätt? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 haha fail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.