Gäst MacGyver Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 HAHAHHAHA FAIL! Om det var någon som inte gav andra chansen att försöka var det väl du Axzl eftersom att du berättade att hans svar var sant. :_ Man får alltså inte svara rätt eftersom att då förstör man för andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 jag förutsätter att Axzl är en psykopat/seriemördare eftersom han visste vilket svar som var rätt? :Dvar faktiskt en kille på mitt jobb som gav oss frågan som han själv hade blivit tillfrågad av någon då han hade svarat exakt så, ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 jag förutsätter att Axzl är en psykopat/seriemördare eftersom han visste vilket svar som var rätt? :Dvar faktiskt en kille på mitt jobb som gav oss frågan som han själv hade blivit tillfrågad av någon då han hade svarat exakt så, ha! du får säga vad du vill för att försvara dig men jag tänker inte gå på samma begravning som dig ändå. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 jag förutsätter att Axzl är en psykopat/seriemördare eftersom han visste vilket svar som var rätt? :D var faktiskt en kille på mitt jobb som gav oss frågan som han själv hade blivit tillfrågad av någon då han hade svarat exakt så, ha! du får säga vad du vill för att försvara dig men jag tänker inte gå på samma begravning som dig ändå. ;) lär ju vara du som begravs om man går via dina tänkte sätt :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Får man inte svara rätt på gåtan? Knas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 http://dexterwiki.sho.com/page/Serial+Killer+Quiz Tror att det där kan vara ursprunget till gåtan. Dock så är frågan bättre ställd där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knasibas Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Nope, gåtan är äldre än serien Dexter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.