Dave37 Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 (redigerat) Alla som känner sig någorlunda hemma i internetkulturen och inte har sett detta än kommer antagligen tappa hackan och garva som fan. om man är mån om sin karriär anser inte jag att man ska träffa Pruane2Forever, för han är rejält skum och inte särkilit omtyckt. Ahahaha! "50 cent; shame on you!" Redigerat 20 Augusti 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Pruane e ju ascool :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 +1 internet till dig min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 OMG Jawsus. Jag hade för mig att han inte gillade Fitty. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 HAHA :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Om 50 cent har några fans i de här knutarna (här på fuska), undra vad de tycker om honom nu. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 (redigerat) Hahahaha Pruane. :_ Iallafall så ser man riktigt hur 50 Cent hånskrattar åt honom så han skämmer inte ut sig Redigerat 21 Augusti 2009 av MacGyver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funkis Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Han borde raka bort den där muoschen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 japp, det ligger högt upp på min lista varför jag ogillar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 japp, det ligger högt upp på min lista varför jag ogillar honom. Hans överbett gör det ju inte bättre då det skuggar muschen så den ser större ut. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 hahahaha pruane är ett jävla asspergers offer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 hahahaha pruane är ett jävla asspergers offerTror knappast att Pruanes beteende skulle bero på aspergers, är troligt mycket fler faktorer än det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.