Hoppa till innehåll

Ny Funktion För Att Slippa Spammare

Lynott

Rekommendera inlägg

MEN FAN JÄVLA SKIT!! DUBBELPOST!!! :angry: :angry: nån mod får gärna merga detta och mitt föregående inlägg om de vill/orkar. ha förbarme över mig. inte meningen. :)

Man skulle kunna ha samma system som på flashback. Att man bara kan läsa ämnen de första 2-3 dagarna

Ja, den idéen la jag in här för drygt ett år sedan och blev nekad.

Flashback har ett väldigt bra system med medlemmar och inlägg. [...] Men det är ju mycket mycket lättare att ha sådana system på en sån seriös sida som FB.

Seriöst, ni har för höga krav på Fuska.se och dess medlemmar, återigen, medelåldern ligger på ca 13 här. ett komplicerat postningssystem kommer bara vara kontraproduktivt då många medlemmar kommer skrämmas bort för att det är för krångligt för att sätta sig in i det hela då. ett större problem är egentligen att allt för många gör ett acc utan att posta, då detta leder till att många användarnamn blir upptagna.

Det är fruktansvärt naivt att tro att ni kan minimera spammandet med en sådan här reglering. Mezox pekar iaf ut en sak som ni missade, inlägget. en spammare tycker inte det är såå viktigt att göra nya trådar, de skiter vart de skriver bara de skriver någonstans. hindra dem från att göra trådar kommer bara leda till fler spaminlägg, skulle detta regleras skulle de spama i gästböcker, sen PM etc., det går inte att förhindra.

Nä, på detta plan funkar fuskas "renhållningssystem" utmärkt, att alla medlemmar som vill ha ett rent forum har möjligheten att bidra och sen att moderatorerna bedömer inlägg efter kvalité och inte mängd. Det är jävligt puckat att jämföra med FB då det är ett helt annorlunda forum.

Vi kan inte göra 12:åringar ordentliga, för att de är unga och i ett utvecklingsstadium. du kan ändra deras mognad och seriositet lika lite som du kan ändra deras intressen. alltså inte särskilt mycket.

Ja, jag vet att inläggen är ett större problem, men som jag sa så har jag redan försökt att få in det systemet på fuska men ingen ville ha det och admin neka idén så det är bara att droppa.

Och vad är det för skillnad med fuska och flashback?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Seriöst? Skämtar du eller?

Självklart skämtar jag :P

Men jag tycker ändå inte att alla på fuska måste vara så handikappade och inte kan anpassa sig till en ny funktion

Tror inte jag heller, men vem vet, P12orna är ett mysterium
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag tycker ändå inte att alla på fuska måste vara så handikappade och inte kan anpassa sig till en ny funktion

vi tvingas ju att anpassas, men man måste inte tycka om det för det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Jag tycker ändå inte att du ska vara så jävla handikappad så att du inte kan respektera att andra faktiskt inte gillar din idiotiska funktion som inte skulle tillföra forumet ett skit.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi tvingas ju att anpassas, men man måste inte tycka om det för det.

Ja det för vi, men vart vill du komma?

Fuska har gjort många saker folk inte tyckt om men som andra uppskattat mycket, varför ska vi låta de hjärndöda styra fuska och inte de som faktiskt vet hur man beter sig på ett forum?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det för vi, men vart vill du komma?

Fuska har gjort många saker folk inte tyckt om men som andra uppskattat mycket, varför ska vi låta de hjärndöda styra fuska och inte de som faktiskt vet hur man beter sig på ett forum?

Nu är det dessvärre så att det är admin som styr forumet och om det inte är tillräckligt med intelligens så får du väl göra ett nytt forum.

Fuska riktar sig till alla personer, även "hjärndöda". om du vill göra 12-åringar intelligentare så får du rikta din energi mot skolministern eller nått, inte fuska.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...