Gäst patrikking Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 vet ni några roliga saker man kan göra? typ kanske några nya bugs elr något? Tacksam för ett svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbe2 Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Nej inte en men vet någon annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 stunta med crossen? leka jackass? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 leta efter myter? Rätt kul. Ta en helikopter och fly till frihets gudinnan. Flyg till den översta plattformen vid foten som inte går att gå till uatn du måst flyga. Gå in i dörren på den våningen som det står "No eatser eggs in here" på. Klättra upp för stegen och få en överaskning :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 leta efter myter? Rätt kul. Ta en helikopter och fly till frihets gudinnan. Flyg till den översta plattformen vid foten som inte går att gå till uatn du måst flyga. Gå in i dörren på den våningen som det står "No eatser eggs in here" på. Klättra upp för stegen och få en överaskning :rolleyes: Jag vet var det är Du ommer få en Överaskning annars kan du ju åka till Ett Garage där du gjorde ett uppdrag där man fick snutarna bakom sig och bakom där hitta en Överaskning :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Ganska kul och stunta, och om man har tur landar man på någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 1. Stunta 2. Leka Jackass (hoppa från byggnader, hoppa av motorcykeln i farten M.M) 3. döda snutar 4. försöka glitcha? 5. Åka helikopter.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Multiplayer funkar alltid. Införskaffa 2-3 stjärnor och lek med polisen. Letar efter duvor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Multiplayer funkar alltid. Införskaffa 2-3 stjärnor och lek med polisen. Letar efter duvor. jag har en duva kvar... suger att inte hitta den -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 Multiplayer funkar alltid. Införskaffa 2-3 stjärnor och lek med polisen. Letar efter duvor. jag har en duva kvar... suger att inte hitta den -.- Jag använder karta just nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 jag använde en guide på youtube och en karta fast lyckades missa en -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Köra runt och trixa lite eller försöka ta hastighets rekord. Alltså att köra så snabbt man kan, ganska kul med en snabb bil, fuska fram en -.- finns koder på fusk avledningen. Eller så drar man in på Burger King och döda lite. Finns ju mycket att göra på GTA IV. Försöker att hitta alla duvor. :P Men det är inte så lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg