Rullis Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Tråkig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkKent Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Filmen var en stor besvikelse för mig, den saknade djup och karaktär, sämsta filmen jag har sätt i hela mitt liv..... jag menar den saknar allt... man ser nån död naken kvinna? so what?? Och sen kommer ungen som ser ut som han har käkat en påse kilo socker föra dom börja filma?????? Hel sjukt.... och sen en halv skallig kille som egentligen borde dö av rädsla men ändå gjorde ganska hyffsat jobb av att dra av rollen.... mjo så nån annan som har några tankar på denna film som förmodligen gjordes över en dag med en siba kamera på rea för 950 med 3* zoom.... DarkKent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Den e en besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 äsch ni har ingen känsla för film ju ;) Darkkent: det finns ingen död naken kvinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.