Luxaxix Skrivet 2 September 2009 Rapport Skrivet 2 September 2009 (redigerat) Imperion Året är 2137 och en lång konflikt hotar att utrota universum. Det är upp till dig att rädda den. Välj en av raserna: Terrans, Titans eller Xen och bli kommandör för dessa och rädda universum. Imperion lanserades den 1:e September 2009 i Sverige och är fortfarande en Beta version. Ta chansen att få en förhandstitt på spelet innan det lanseras i stor skala! Gå in på http://www.imperion.se och starta din egna planet! För hjälp: Imperions Wiki Imperions forum Observera att spelet fortfarande endast är en beta version och bugger m.m. kan förekomma. //Luxaxix Redigerat 4 September 2009 av Luxaxix Citera
TheGreatest Skrivet 2 September 2009 Rapport Skrivet 2 September 2009 to late :P http://www.fuska.se/forum/Imperion-t122131.html Citera
Organism Skrivet 2 September 2009 Rapport Skrivet 2 September 2009 Im the best that ever is or was or whut ever Hur långt har du kommit i spelet? Citera
Luxaxix Skrivet 3 September 2009 Författare Rapport Skrivet 3 September 2009 Lär mig fortfarande. Är snart klar med uppdragen vad jag förstått... Håller på att skicka attacker nu. Um, kan vi behålla den här tråden, så anmäler du din tråd och får den låst? Jag tycker iallafall att denna tråden beskriver spelet bäst :) Citera
Gäst 40200 Skrivet 3 September 2009 Rapport Skrivet 3 September 2009 (redigerat) Rätt kul spel faktiskt Nu kan jag inte komma in :( När jag ska logga in står det "There is no such account." :'( Redigerat 3 September 2009 av 40200 Citera
Luxaxix Skrivet 3 September 2009 Författare Rapport Skrivet 3 September 2009 Ser tråkig ut <_< Spelar väl ingen roll hur det 'ser' ut att vara... Huvudsaken är ju hur det 'är'. Btw: BB koder funkar inte i signaturen ;) Citera
Organism Skrivet 3 September 2009 Rapport Skrivet 3 September 2009 Lär mig fortfarande. Är snart klar med uppdragen vad jag förstått... Håller på att skicka attacker nu. Um, kan vi behålla den här tråden, så anmäler du din tråd och får den låst? Jag tycker iallafall att denna tråden beskriver spelet bäst :) Jag skiter i vilket, modsen får göra hur dom vill ^ Citera
Gäst 40200 Skrivet 3 September 2009 Rapport Skrivet 3 September 2009 Har fastnat på ett "quest", man ska trycka på sin Science Facility’. men jag hittar den inte :( nån som vet var den är? Citera
Luxaxix Skrivet 3 September 2009 Författare Rapport Skrivet 3 September 2009 Har fastnat på ett "quest", man ska trycka på sin Science Facility’. men jag hittar den inte :( nån som vet var den är? Vilken ras är du? Citera
Gäst 40200 Skrivet 4 September 2009 Rapport Skrivet 4 September 2009 (redigerat) Har fastnat på ett "quest", man ska trycka på sin Science Facility’. men jag hittar den inte :( nån som vet var den är? Vilken ras är du? Terrans Redigerat 4 September 2009 av 40200 Citera
Luxaxix Skrivet 4 September 2009 Författare Rapport Skrivet 4 September 2009 Har fastnat på ett "quest", man ska trycka på sin Science Facility’. men jag hittar den inte :( nån som vet var den är? Vilken ras är du? Terrans Um, det verkar som du spelar på en engelsk server... Om du nu vill fortsätta med detta så går du till din planet och letar efter byggnaden "Science Fatility", därefter trycker du på den och fortsätter med resten av uppdraget. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.