Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Året är 2137 och en lång konflikt hotar att utrota universum. Det är upp till dig att rädda den. Välj en av raserna: Terrans, Titans eller Xen och bli kommandör för dessa och rädda universum.

Imperion lanserades den 1:e September 2009 i Sverige och är fortfarande en Beta version. Ta chansen att få en förhandstitt på spelet innan det lanseras i stor skala!

Gå in på http://www.imperion.se och starta din egna planet!

För hjälp:

Imperions Wiki
Imperions forum

Observera att spelet fortfarande endast är en beta version och bugger m.m. kan förekomma.

//Luxaxix Redigerat av Luxaxix
Skrivet

Lär mig fortfarande. Är snart klar med uppdragen vad jag förstått... Håller på att skicka attacker nu.

Um, kan vi behålla den här tråden, så anmäler du din tråd och får den låst? Jag tycker iallafall att denna tråden beskriver spelet bäst :)

Skrivet (redigerat)

Rätt kul spel faktiskt

Nu kan jag inte komma in :(

När jag ska logga in står det "There is no such account." :'(

Redigerat av 40200
Skrivet

Lär mig fortfarande. Är snart klar med uppdragen vad jag förstått... Håller på att skicka attacker nu.

Um, kan vi behålla den här tråden, så anmäler du din tråd och får den låst? Jag tycker iallafall att denna tråden beskriver spelet bäst :)

Jag skiter i vilket, modsen får göra hur dom vill ^

Skrivet

Har fastnat på ett "quest", man ska trycka på sin Science Facility’. men jag hittar den inte :( nån som vet var den är?

Skrivet (redigerat)

Har fastnat på ett "quest", man ska trycka på sin Science Facility’. men jag hittar den inte :( nån som vet var den är?

Vilken ras är du?

Terrans Redigerat av 40200
Skrivet

Vilken ras är du?

Terrans

Um, det verkar som du spelar på en engelsk server... Om du nu vill fortsätta med detta så går du till din planet och letar efter byggnaden "Science Fatility", därefter trycker du på den och fortsätter med resten av uppdraget.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...