xpliT Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Kan man köpa alla attacker och uppgradera dem fullt? Går det att få så mycket erfarenhetspoäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Kan man köpa alla attacker och uppgradera dem fullt? Går det att få så mycket erfarenhetspoäng?Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Okej, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Klart det går :P Det finns även en glitch som kan hjälpa dig att få oändligt mycket exp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 antingen gör du det rätta sättet eller det glitchade sättet. SPOILER! Signa in med 2 kontroller. Ta all EXP och gold share på 0% På player 2, discarda alla spells i menyn. Leava som player 2 Nu får du massa experience :) Du kan göra om detta flera gånger tills du maxar ut alla spells. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Det finns också en annan glitch som jag tycker om bättre, min bror hittade den :P (och JAG VET ATT NÅGON SÄKERT HAR PROVAT DET INNAN VI, NO COMMENTS). Enda nackdelen är att man måste köpa ett hus. Men sen så blir det lätt som en plätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Nää, tänker inte fuska. Det gör jag bara på tråkiga spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.