Organism Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 (redigerat) Tjena! Nu är det så här, att jag tänkte göra en lite mera udda tråd. Your Daily Photo. - Meningen med denna tråd är att visa ett kort som du har tagit under tagen, som inte liknar något annat du har tagit. Eller något som är mera udda än fjortis bilder och fest bilder. Det ska inte vara något redigering alls. Mera åt "foto konst" hållet hade jag tänkt mig. Det finns inte precis några krav på hur många bilder du laddar upp eller liknande, bara dela med dig av din vardag. Bilden kan se ut hur som helst. Beskriv gärna lite om bilden också. Så? Dela med er folks! Här är något jag fick fram idag. Snälla förstör inte tråden eller liknande, och om det är fel forum så flytta den till rätt subforum. Jag var ute med några polare, så fick hon för sig att klättra upp på stolpen! Tycker i alla fall att bilden är kind of udda, och att den är värd att se. Tagen med min mobil. Your's Truly - Organism. Fan vad surt att ingen diggar tråden? Redigerat 9 September 2009 av Organism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Tagen med min mobil.Tråd förstörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 9 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Tagen med min mobil.Tråd förstörd. Du va då en jävla glädje förstörare? Har du inget att göra här behöver du fan inte sabba för andra? Shit, vad fint folk det finns här? Nevermind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Respekterar tråden; dagens bild http://img17.imageshack.us/img17/6290/dsc00816eq.jpg Hade skolfoto idag, jag till höger, min tröja = F B I, Female Body Inspector Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Tackar! - I had booring on my balkong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Kolla vad klockan är ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Vi hade race på http://hitta.se/gatubild/ idag under lektionstid. http://i28.tinypic.com/2ztgk1l.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Frusciante; Förstår mig inte riktigt på bilden. Men den hade varit finare svart vit. :) Wasd; Ser faktist jävligt kul ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funkis Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Har ingen kamera, vad ska jag säga? Önskar visserligen att jag kanske tog mer bildern. För att kunna komma ihåg min ungdom när jag blir äldre. Känns så nostalgiskt när jag redan nu ser på bilder när jag var extremt liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Frusciante; Förstår mig inte riktigt på bilden. Men den hade varit finare svart vit. :) Wasd; Ser faktist jävligt kul ut! 1337 tror jag han menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Har ingen kamera, vad ska jag säga? Önskar visserligen att jag kanske tog mer bildern. För att kunna komma ihåg min ungdom när jag blir äldre. Känns så nostalgiskt när jag redan nu ser på bilder när jag var extremt liten.Så sant! - Har du ingen mobil med kamera eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 St. Eriksplan. - Helt random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.