Hoppa till innehåll

Moderatorerna Är Långsamma.


Poesi

Rekommendera inlägg

Ja, jag tycker att moderatorerna här på fuska är långsamma. Visst, om de inte vill vara inne på sidan och fixa, så behöver de ju inte det. Men då tycker jag att admin får hitta nya moderatorer, som vill vara aktiva och sköta om sidan. Anmälningarna är ett exempel. de ligger länge, och det tar tid innan trådar som bör låsas blir låsta.

Denna tråd är INTE skriven för att få WASD tillbaka som mod.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja, jag tycker att moderatorerna här på fuska är långsamma. Visst, om de inte vill vara inne på sidan och fixa, så behöver de ju inte det. Men då tycker jag att admin får hitta nya moderatorer, som vill vara aktiva och sköta om sidan. Anmälningarna är ett exempel. de ligger länge, och det tar tid innan trådar som bör låsas blir låsta.

Denna tråd är INTE skriven för att få WASD tillbaka som mod.

håller med dig, dom är långsamma har sett en anmälning som var i en månad :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag tycker att moderatorerna här på fuska är långsamma. Visst, om de inte vill vara inne på sidan och fixa, så behöver de ju inte det. Men då tycker jag att admin får hitta nya moderatorer, som vill vara aktiva och sköta om sidan. Anmälningarna är ett exempel. de ligger länge, och det tar tid innan trådar som bör låsas blir låsta.

Denna tråd är INTE skriven för att få WASD tillbaka som mod.

håller med dig, dom är långsamma har sett en anmälning som var i en månad :o

 

Länka till anmälningen :P

Har aldrig sett någon anmälning som legat över en månad sen jag började som mod.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna är däremot 2 veckor: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t&p=1585477

 

Han har gjort 0 inlägg och runt 10 trådar, alla länkar till samma tråkiga filmer med en text som lockar läsaren.

Anmälningen i sig var knappt 3 dagar och den äldsta. Jag hade inte tagit hand om den tidigare då Kuzune hade givit han en varning samma dag som han skapade tråden så han hade inte haft möjlighet att skriva i tråden iaf.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med trådskaparen. vissa moderatorer är väldigt inaktiva och mer eller mindre kvar på sin plats för att de är admins "vänner" eller för att de uppför sig ordentligt. om du frågar mig så är att missköta sina moderatoruppgifter att uppföra sig dåligt.

 

nya moderatorer som har tid och viljan eftersöks.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att vara Moderator på fuska är inget jobb. Det får inte betalt för vad de gör och ändå tycker ni att de ska skippa skolan, dumpa polarna och sluta på diverse fritidsaktiviteter? Nej, det är bra som det är.

Nej, hade du läst mitt inlägg hade du fattat vad jag menar!

 

Vem säger att jag riktade mitt inlägg till dig?

Det var definitivt inte jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...