Poesi Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Ja, jag tycker att moderatorerna här på fuska är långsamma. Visst, om de inte vill vara inne på sidan och fixa, så behöver de ju inte det. Men då tycker jag att admin får hitta nya moderatorer, som vill vara aktiva och sköta om sidan. Anmälningarna är ett exempel. de ligger länge, och det tar tid innan trådar som bör låsas blir låsta. Denna tråd är INTE skriven för att få WASD tillbaka som mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Ja, jag tycker att moderatorerna här på fuska är långsamma. Visst, om de inte vill vara inne på sidan och fixa, så behöver de ju inte det. Men då tycker jag att admin får hitta nya moderatorer, som vill vara aktiva och sköta om sidan. Anmälningarna är ett exempel. de ligger länge, och det tar tid innan trådar som bör låsas blir låsta. Denna tråd är INTE skriven för att få WASD tillbaka som mod. håller med dig, dom är långsamma har sett en anmälning som var i en månad :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Ja, jag tycker att moderatorerna här på fuska är långsamma. Visst, om de inte vill vara inne på sidan och fixa, så behöver de ju inte det. Men då tycker jag att admin får hitta nya moderatorer, som vill vara aktiva och sköta om sidan. Anmälningarna är ett exempel. de ligger länge, och det tar tid innan trådar som bör låsas blir låsta. Denna tråd är INTE skriven för att få WASD tillbaka som mod. håller med dig, dom är långsamma har sett en anmälning som var i en månad :o Länka till anmälningen :PHar aldrig sett någon anmälning som legat över en månad sen jag började som mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 (redigerat) Denna är däremot 2 veckor: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t&p=1585477 Han har gjort 0 inlägg och runt 10 trådar, alla länkar till samma tråkiga filmer med en text som lockar läsaren. Redigerat 11 September 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Denna är däremot 2 veckor: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t&p=1585477 Han har gjort 0 inlägg och runt 10 trådar, alla länkar till samma tråkiga filmer med en text som lockar läsaren. Anmälningen i sig var knappt 3 dagar och den äldsta. Jag hade inte tagit hand om den tidigare då Kuzune hade givit han en varning samma dag som han skapade tråden så han hade inte haft möjlighet att skriva i tråden iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Håller med trådskaparen. vissa moderatorer är väldigt inaktiva och mer eller mindre kvar på sin plats för att de är admins "vänner" eller för att de uppför sig ordentligt. om du frågar mig så är att missköta sina moderatoruppgifter att uppföra sig dåligt. nya moderatorer som har tid och viljan eftersöks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Jag håller med! Fuska behöver nya moderatorer. Nästan alla är väldigt inaktiva, jag vet att man kanske har mycket att göra utöver fuska, men då borde Admin söka efter någon som har mer tid till fuska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Tycker det funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Håller med! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Att vara Moderator på fuska är inget jobb. Det får inte betalt för vad de gör och ändå tycker ni att de ska skippa skolan, dumpa polarna och sluta på diverse fritidsaktiviteter? Nej, det är bra som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Att vara Moderator på fuska är inget jobb. Det får inte betalt för vad de gör och ändå tycker ni att de ska skippa skolan, dumpa polarna och sluta på diverse fritidsaktiviteter? Nej, det är bra som det är.Nej, hade du läst mitt inlägg hade du fattat vad jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Att vara Moderator på fuska är inget jobb. Det får inte betalt för vad de gör och ändå tycker ni att de ska skippa skolan, dumpa polarna och sluta på diverse fritidsaktiviteter? Nej, det är bra som det är.Nej, hade du läst mitt inlägg hade du fattat vad jag menar! Vem säger att jag riktade mitt inlägg till dig?Det var definitivt inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.