Dave37 Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 definiera din tolkning av "kul". klarar du det blir jag mäkta imponerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Jag gillade den i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 definiera din tolkning av "kul". klarar du det blir jag mäkta imponerad.Jag.. eller han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Haha, tragiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Fan vilken jävel som körde taxin :angry: Vad är humorn med detta? <_< Är ni så låga? Varför skulle vi vara låga? :huh: Det är ju lolkul. B) "lolkul" men kära vän.. Ser inte vad som är roligt i filmen, en invandrare med dålig svenska? Om du inte tycker den är kul, så ge fan i å skriva ett inlägg då. Grymt kul, såg den för några dagar sedan;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Fan vilken jävel som körde taxin :angry: Vad är humorn med detta? <_< Är ni så låga? Varför skulle vi vara låga? :huh: Det är ju lolkul. B) "lolkul" men kära vän.. Ser inte vad som är roligt i filmen, en invandrare med dålig svenska? Om du inte tycker den är kul, så ge fan i å skriva ett inlägg då. Grymt kul, såg den för några dagar sedan;) Chill..Jag ville bara veta vad som är så fruktansvärd roligt med videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Chill.. Jag ville bara veta vad som är så fruktansvärd roligt med videon. En turk som knappt kan nån svenska, som skriker på en taxichaufför att han har en fågel. Kan det bli mycket bättre?Jag blir så jävla förbannad på personer som ska komma och spela idioter bara för att få uppmärksamthet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 (redigerat) Chill.. Jag ville bara veta vad som är så fruktansvärd roligt med videon. En turk som knappt kan nån svenska, som skriker på en taxichaufför att han har en fågel. Kan det bli mycket bättre?Jag blir så jävla förbannad på personer som ska komma och spela idioter bara för att få uppmärksamthet. Jaja, om du tycker att människor som inte kan flytande svenska är epic så får du väl göra det. Redigerat 15 September 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 do har fåggel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Jaja, om du tycker att människor som inte kan flytande svenska är epic så får du väl göra det. Är det något fel på att inte prata flytande svenska då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Jaja, om du tycker att människor som inte kan flytande svenska är epic så får du väl göra det. Är det något fel på att inte prata flytande svenska då? Det har han inte sagt. Däremot kunde han tänkt den tanken han skrev ner här ovanför, innan han postade sitt första inlägg och inkräktade i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Strackars fågel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.