Garone Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 har du spelat UFC 2009 Undisputed, Killzone 2, Uncharted, MGS4, GTA IV and the list goes on.. i SDTV och sedan efter kör med HDMI kommer du se och känna skillnaden. Om inte, så har man inte öga för detaljer. sedan är de fortfarande en skillnad, som gör HDMI bättre. även om du anser den liten eller stor. Det enda spelet som faktiskt blev ovanligt fult på SDTV var MGS4. T.o.m Killzone 2 såg rätt bra ut. Här är en jämförelse mellan 1080p HD och SDTV. Skillnaden syns bra men skulle inte gå så långt att säga att det är en helt ny upplevelse. http://home.arcor.de/scharfis_brain/samples/pride-HDTV-vs-SDTV.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 En helt ny upplevelse för att HDMI ger dig "wow känslor", (grafikmässigt såklart). Jag pratar inte om kontrollerna eller storyn ect,.. bara grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 En helt ny upplevelse för att HDMI ger dig "wow känslor", (grafikmässigt såklart). Jag pratar inte om kontrollerna eller storyn ect,.. bara grafiken. De va ju de han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Att ett spel ser snyggare ut med HDMI är ett fakta. Och i mitt fall så blev alla de spel jag nämnde mycket mer njutbara med HD kvalitet, och när jag bytte från SD till HD fick jag helt nya spel upplevelser från de spel jag körde om. Garon bland andra kanske inte bryr sig så mycket om grymma pyshics och graphics, och märker kanske inte den stora skillnaden jag ser. PS: Ja man kan säga att jag är en Grafik Bitch. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Jag minns när jag lirade med SD, sen böt till HDMI. Vilken skillnad. Men sen när jag böt tillbaks till SD, så blev SD dåligare än den SD den var ifrån början? elr så är det bara en känsla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Jag minns när jag lirade med SD, sen böt till HDMI. Vilken skillnad. Men sen när jag böt tillbaks till SD, så blev SD dåligare än den SD den var ifrån början? elr så är det bara en känsla... Placebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Det är ingen stor skillnad om du har har vanlig kabel eller HDMI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 haha.. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Yey, jag va hos en kompis som hade HDMI kabel och ja sa: WTF?! Är det hära ps4?! Viste inte att grafiken ändradesz så mycket.. :blush: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 HAhaa, men HDMI är ju alltid bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.