Hoppa till innehåll

Största Fail


FreakyStyley
 Dela

Rekommendera inlägg

Blev bara så sugen på att få reda på alla andra fuskares fails!

 

Btw mitt största fail var idag, alla på Gamereactor hade fått gratis Beta nycklar till Aion för några dagar sedan. Så tänkte jag "Äh, vafan jag provar det!". Sedan började jag ladda ned och det tog typ 20 timmar så jag stängde ned alla program och spel. Sedan när det va 15 (?) timmar kvar så sa nån i forumet: Betan stängdes för 3 dagar sedan. Fan vilken fail :C

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Blev bara så sugen på att få reda på alla andra fuskares fails!

 

Btw mitt största fail var idag, alla på Gamereactor hade fått gratis Beta nycklar till Aion för några dagar sedan. Så tänkte jag "Äh, vafan jag provar det!". Sedan började jag ladda ned och det tog typ 20 timmar så jag stängde ned alla program och spel. Sedan när det va 15 (?) timmar kvar så sa nån i forumet: Betan stängdes för 3 dagar sedan. Fan vilken fail :C

Förut när jag hade skitseg internetuppkoppling så var det någon som tipsade mig om ett gratis MMORPG. Jag laddade ner installationsfilen, och med min internethastighet så tog det typ 4 dygn; jag hade datorn på både dag och natt. När filen hade laddats ner så körde jag den, bara för att få reda på att jag hade laddat ner någon konstig språkversion av spelet på typ italienska... Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...