Hoppa till innehåll

Största Fail


FreakyStyley
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Mina fail kommer oftast från min foderlucka, säger alltid fel sak vid fel tillfälle.

Brukar också säga orden i fel ordning när jag inte tänker mig för, och nej, jag har inte talproblem eller någon störning.

 

Exempel från några dagar sedan, det var i matkön i skolan.

 

Min kompis pillar försiktigt med pastan och lägger upp lite hela tiden, väldigt irriterande och det tar ju lång tid, så jag slänger ut mig;

 

"Kan du inte bara mata sleven på tallriken?"

Möttes av lite rejält skrattande.

 

Det jag tänkte säga var "Kan du inte sleva upp maten på tallriken?"

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag skulle ladda ner ett spel som tog ett tag att ladda ner sen när jag laddat ner det, visade det sig att det var en kinesisk version av spelet

Ungefär som då jag skulle ladda ned filmen "Super sugen", som på engelska heter "Super Bad". Använde mig av limewire då och lyckades hitta en som såg bra ut som låg på 700mb som verkade vettigt, problemet var då bara att när jag fick hem den var det en två timmars lång porr film. Inte för att jag njöt av den (;)) men sökte ju något annat =D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...