Hoppa till innehåll

Windows Vista Har Krashat!


LeetrN
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare, nu har windows vista krashat :angry: http://i36.tinypic.com/2ainb0l.jpg

jag vet inte riktigt vad jag har gjort men det är bara fråga på. Jag kan komma inn i bios om det är till någon hjälp sen hade jag windows vista home basic heter det tror jag. Bilden tagen med iphone 3g så klaga inte på dålig skärpa eller nått sånt

Redigerat av LeetrN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om den chrashat får du köpa ny hårddisk, om den inte har chrashat och du vill ha backup är det lättast att stoppa i den i en annan dator. Prova att stoppa i skivan du fick med i datorn och formatera om hårddisken och om den är hel blir datorn som ny (nästan).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om den chrashat får du köpa ny hårddisk, om den inte har chrashat och du vill ha backup är det lättast att stoppa i den i en annan dator. Prova att stoppa i skivan du fick med i datorn och formatera om hårddisken och om den är hel blir datorn som ny (nästan).

det är en bärbar att börja med. Sen så fick jag inte med skiva men man måste ju kunna ladda ner från tpb för jag har en serial key under datorn.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare, nu har windows vista krashat :angry: http://i36.tinypic.com/2ainb0l.jpg

jag vet inte riktigt vad jag har gjort men det är bara fråga på. Jag kan komma inn i bios om det är till någon hjälp sen hade jag windows vista home basic heter det tror jag. Bilden tagen med iphone 3g så klaga inte på dålig skärpa eller nått sånt

Prova att gå in på bios sen trycker du på default sen restartar du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare, nu har windows vista krashat :angry: http://i36.tinypic.com/2ainb0l.jpg

jag vet inte riktigt vad jag har gjort men det är bara fråga på. Jag kan komma inn i bios om det är till någon hjälp sen hade jag windows vista home basic heter det tror jag. Bilden tagen med iphone 3g så klaga inte på dålig skärpa eller nått sånt

Prova att gå in på bios sen trycker du på default sen restartar du.

 

funkade inte heller :( några fler ider? Jag vill absolut inte lägga in den på lagning
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antligen får du köpa en ny hårddisk eller så får du formatera den till xp! För vissa datorer blir snabbare på xp! Men det ser mest ut som hårddisken har krashat! Och det är nog inte lätt på en bärbar men kolla med en datakunnig

hmm.. jag ska testa att installera windows xp pro sp2 eller 3

 

*EDIT* Behöver lite hjälp nu vad ska man välja

"format the partition using the NTFS file system <quick>"

"format the partition using the FAT file system <quick>"

"format the partition using the NTFS file system"

"format the partition using the fat file system"

"convert the partion to NTFS"

eller

"Leave the current file system intact <no changes>"

?????????????????????????????????????????????????????

Redigerat av LeetrN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antligen får du köpa en ny hårddisk eller så får du formatera den till xp! För vissa datorer blir snabbare på xp! Men det ser mest ut som hårddisken har krashat! Och det är nog inte lätt på en bärbar men kolla med en datakunnig

hmm.. jag ska testa att installera windows xp pro sp2 eller 3

 

 

Jag garanterar att det inte funkar 100% Men jag kan tro att det funkar! Men man kan kolla om det funkar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antligen får du köpa en ny hårddisk eller så får du formatera den till xp! För vissa datorer blir snabbare på xp! Men det ser mest ut som hårddisken har krashat! Och det är nog inte lätt på en bärbar men kolla med en datakunnig

 

hmm.. jag ska testa att installera windows xp pro sp2 eller 3

 

 

Jag garanterar att det inte funkar 100% Men jag kan tro att det funkar! Men man kan kolla om det funkar!

 

det är redan fixat Redigerat av LeetrN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...