Rullis Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jag kommer inte in på mitt msn just nu! det står att ajg behöer ladda ner 6.1(som ajg ahde innan) Man efter ajg laddat ner det funakr det ändå inte.. varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Har ingen aning pröva att starta MSN 6.1 istället för det gamla...det kan va a det som är felet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 står det du behöver en ny version av msn messenger? Isåfall tryck nej!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Tryck nej för den loggar in än då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 ibland är MSN konstigt, då går det inte att logga in... så är det bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 du kanske kör med WINDOWS messenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag hade samma problem för ett tag sen,då jag skule loga in så stod d att man kunde hämnta en uppgradering av msn 6.1 så jag tryckte ja och d tog högst 5 min att hämnta hem den och intsallera den. Så d är bara att trycka ja och vänta ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 ja fast det är väl ingen skillnad på 6.0 och 6.1 va?? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jo....Bytte liten... Men jag har inte märkt vad!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 kan nån säga vad det är för skillnad på 6.0 och 6.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Ibland är msn servern överbelastad eller nåt. Då går det inte att logga in. Det har hänt minst 100 gånger för mej !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 kan nån säga vad det är för skillnad på 6.0 och 6.1? Jag tror att det är att du har tillgång till andra bakrunder, smileysar, visningsbilder och sådant. Inte säker. Jag kör 6.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.