Jolt Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Det förvånade mig att det inte fanns nån sån här tråd... Iallafall, har nån köpt eller kört RB:The Beatles? Min brorsa kom hem med ett igår till xboxen, och visst är det kul. Vad tycker ni om låtarna? Vad tycker ni om själva spelet? Diskutera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Jag funderar på att köpa det när jag får mer pengar. Men är det värt pengarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Väl värt pengarna om du gillar The Beatles, annars är det ett roligt partyspel som alla de andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Okej, jag gillar the beatles, men jag undrar om själva spelet är värt pengarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 http://www.sfx-360.com/blogs/aPandaKilledU/wp-content/uploads/2009/05/beatlesguitars.jpg Fult/Snyggt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Jag har köpt det. Var ganska roligt gillade dock inte trummorna lika bra som på de tidigare rock band spelen av någon anledning. Härligt flummigt på något sätt, rekommenderar detta före GH5 iaf :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Jag har köpt det nu. Det är ganska kul :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 EN låt som är bra i hela spelet >_> Here comes the sun, eller vad den nu hette. Det var inte jag som köpte spelet, farsan gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 Du gillar med andra ord i beatles :P . Inte särskilt konstigt att du inte gillar låtarna ^^ . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Det blir inte särskilt roligt att spela om man inte gillar deras låtar. Men om man som jag älskar The Beatles är det ett självklart köp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Jag har köpt det, det var väll sådär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Kopte det. Fett kul om man ar ett beatles fan ;) Nagra riktigt skumma latar ocksa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg