Hajen Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) Är helt klart nöjd med min 40 Gb PS3. men det skulle ju sitta fint med 250 Gb hårddisk och att den är lättare att ta med till kompisarna för PS3-lan är ju ett stort plus. Så jag skulle nog tycka att slim är mycket bättre än den vanliga men jag har inte testat slim än så jag vet inte. Redigerat 23 December 2009 av Hajen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Den "första" ps3:an är snyggare än den slimmade som är "matt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpan1 Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 vet inte jag tycker dom är lika bra själv har jag ps3 slim :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Jag tycker att slim är bättre men den vanliga är snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Har både slim och den feta. Gillar min 60GB mera eftersom att jag har 3 kontroller till den och för att man kan spela PS2 spel på den ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 PS3=bättre för att: den är snyggare och har touch! PS3 slim=sämre för att=ingen touch dock mycket minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Har både slim och den feta. Gillar min 60GB mera eftersom att jag har 3 kontroller till den och för att man kan spela PS2 spel på den ;> Du kan ju använde de tre kontrollerna till Slimen också. Vad snackar du om? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 PS3: 3/5 Ps3 slim:1/5 3/5? eru dum eller? :huh: 10/5 :lol: Annars... Ps3 fat: 5/5 Ps3 Slim: 3/5 inte lika snyggt, kan inte spela ps2 spel, kan inte ha linux :P Nej jag är snäll. Sen tycker jag faktiskt inte att Ps3 fat är så snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Ps3 slim har ja köpt nu.. och den är mycket bättre, mindre, och mer GB. behövde jag :) Såååå.. Har 3 ps3 nu.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Bra där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Ps3 slim har ja köpt nu.. och den är mycket bättre, mindre, och mer GB. behövde jag :) Såååå.. Har 3 ps3 nu.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Har både slim och den feta. Gillar min 60GB mera eftersom att jag har 3 kontroller till den och för att man kan spela PS2 spel på den ;> Du kan ju använde de tre kontrollerna till Slimen också. Vad snackar du om? :o Ne, till min slim kan jag bara använda Dualshock 3 och till fettot SIXAXIS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.