xantus Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 alltså den sämsta är juh helt klart magikarp, fast ingen kör med magikarp så den borde bli "bort" räknad. Annars tyycker jag de flesta ghost pokemons suger för det är sy mycket som är super effektivt på dem :P men samtidigt så biter deras attacker på dem flesta också. Men om jag skulle säga en speciell pokemon så blir det väl chansey fattar inte vad chansey är bra på när det gäller strider... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 alltså den sämsta är juh helt klart magikarp, fast ingen kör med magikarp så den borde bli "bort" räknad. Annars tyycker jag de flesta ghost pokemons suger för det är sy mycket som är super effektivt på dem :P men samtidigt så biter deras attacker på dem flesta också. Men om jag skulle säga en speciell pokemon så blir det väl chansey fattar inte vad chansey är bra på när det gäller strider... Chansey kan va riktigt användbar. Chanseys max HP är nåt på 700 (712 om jag inte har fel :S). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Metapod och Magikarp är rätt lama. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Jag röstar för Magikarp, Spearow är också dålig, o Wurmple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Gillar absolut inte pshyduck.. http://data.fuskbugg.se/skalman01/pduck2.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GroudonX Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Magikarp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Gillar absolut inte pshyduck.. http://data.fuskbugg.se/skalman01/pduck2.jpg Psyduck* äger alla! : D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 deprimerad migrän anka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Jigglypuff suger lätt mest av alla pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Luvdisc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 (redigerat) jag tycker faktiskt articuno ;) Redigerat 24 Oktober 2009 av secretsonic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 jag tycker faktiskt articuno ;)hur kan du tycka det???? magikarp o metapod är ju typ sämst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg