Nafrali Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Har haft sönder mina fästen till min cpu-fläkt. Cpun blir ju fördjävla varm utan vettig fläkt, och då stängs datorn av :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 I samma veva kan jag nämna att ett "gångjärn" pajat på min laptop (Micke, om du sett Peters skollaptop så är det den breda till vänster) och i den går det två kablar till den övre delen samt skärm-kabeln. If they break, I'm off. :/ Lovar att vara försiktig. :o När jag har lite mer pengar köper jag nog en tablet pc... Rekommendationer? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Inga rekommendationer men Tablet-PCs verkar schysst. Vad jag har sett så är det väl dock bara HP som har tablet-PC's i rimliga prisklasser? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Ohja, de är som gjorda för högskolan (om man nu bara för anteckningar på den, och en och annan teckning). HP är de enda som verkar göra något starka tablets under 13 000. http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=v440...kt_pris_inkmoms Prisjakt verkar vara den enda siten som visar ett bra antal tablets... Aja, det lär ta ett tag innan jag köper en. *suck* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Hmm, har för mig att Asus har gjort någon typ EeePc i tabletversion... T91GO. Vet inte ens om den säljs än, men känns som om den skulle kunna vara lite mer prisvärd. Skulle vara trevligt att ha på föreläsningarna. Svårt att hitta nån som är billigare än kollegieblock dock... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Meh, inte en jävla mini pc, jag har svårt nog att skriva på ett vanligt laptoptangentbord... Jag vill ha en bastant dator som jag inte behöver oroa mig för om jag tar i lite. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg