WesleyFG Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 (redigerat) Jag vet att detta är från pokemon och att det är gammalt. Men erkänn sången är den vackraste som man har hört typ. Men detta är min åsikt. Redigerat 27 September 2009 av WesleyFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Jag kom ihåg när man var 6 år och satt och kollade på den rullen, good times :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 27 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Ok jag vet inte varför någon anmälde mitt inlägg. ''MEN'' Det är musik och då ska det vara på musik. Även om det är en pokemon sång. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 (redigerat) Jag kom ihåg när man var 6 år och satt och kollade på den rullen, good times :) Den filmen såg man ju om och om igen Samma här. Redigerat 27 September 2009 av Skillcollect Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Den filmen såg man ju om och om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 pokemon? ok, låten va inte alls bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 nej usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 27 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 (redigerat) Inte? Den är ju vacker. :P Och alla kanske inte gillar den men jag gör. :P Eller så kanske ni inte gillar den p.ga att det är.......POKEMON! :o Redigerat 27 September 2009 av WesleyFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Hans som la upp videon skrev i informationen till höger; "if you're emo or a rock stile person,you may not like the song.this song is for the natural music people." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 I don't like it.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Inte speciellt bra alls tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Läs Cramboows senaste inlägg. Jag älskar/älskade Pokemon, så jag gillar låten =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.