Hoppa till innehåll

Hur Får Man Håret Såhär?


DiRtY
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

det dyraste, det är status.

Du menar fjolligt? Bara brats går efter pris - De 'äkta' personerna tänker mer på resultatet. De flesta skulle ju lika gärna kunnat använda limm om det funkat lika bra.

 

Köp wax, det kvittar i stort sätt vilket (Du kan prova dig fram, eller kolla med någon kompis som redan hittat bra produkt), använd ordentligt och fokusera på hårbottnen (Annars faller allting ihop minuten senare). Lite hårspray för att komplettera strukturen? Och voila. Kom ihåg att innan du lägger wax eller liknande ska du alltid ha tvättat och fönat håret, så att det faktiskt lyder dig.

 

Priser är för brats.

Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen hårexpert mene..

 

Du vill ha långt blont (platt) hår. Ditt nuvarande hår ser relativt kort ut.

Har du tjockt eller tunt hår naturligt?Är det närmare platt eller vågigt?

Ifall det är tjockt borde du inte använda volymframkallande produkter som mousse.

Ifall det ska stå spikrakt ner kan du ju använda wax, personligen tycker jag det ser stripigt och fettigt ut med wax. plus att ifall du använder plattång kletar de! svårt att få ut med, dessutom.

Ifall du har vågigt hår kan du ju platta de, eller göra en rakpermament. Det första alternativet är ju det billigare.

 

Sedan finns det ju olika sätt att gå till väga för att få rakt hår man kan duscha,föna,platta, applicera sitt "hårklet"

eller platta och sedan "hårklet".

 

Är du sedan lyckligt lottad och har rakt & tunt hår behöver du inte göra så mycket. använd wax?

Jag vill inte framtå som en expert, har bara ett par års erfarenhet utav att få plattare hår, råkar tyvärr va född med lockigt. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det dyraste, det är status.

Du menar fjolligt? Bara brats går efter pris - De 'äkta' personerna tänker mer på resultatet. De flesta skulle ju lika gärna kunnat använda limm om det funkat lika bra.

 

Priser är för brats.

 

Nerd rage ftw?

 

håller med om priserna för sånna saker och dessutom är Fydge skit.

men min lärare sa att hans kompis använde ett billigt alternativ när han va punkare för typ 15 år sen. han använde sperma :3

gå till frisören du klipper dig hos och fråga om wax osv till ditt hår. där kan du få bra råd och om inte ditt wax som du köpte där fungerar så kanske du kan få pengarna tillbaks :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

shit asså.

Om du har tjockt hår kan du nästan glömma de där blonda håret på bilden, om du inte går ofta till frisören och tunnar ut håret och plattar de. Jag har jävligt tjockt hår, jag kan inte få de sådär. Men jag använder (nu smäller det) DAX WAX. Och för mig personligen funkar de skit bra. Eftersom jag har tjockt hår och växar i otroliga hastigheter. BTW måste bara tillägga att jag använder ibland (trummor) Hårspray. Skitbra faktist. (be open minded)

Fast då ifall du har tunnt hår, måste du basically bara låta det växa.

 

kanske du fick lite tips och information i texten där. e lite trött hehe.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

shit asså.

Om du har tjockt hår kan du nästan glömma de där blonda håret på bilden, om du inte går ofta till frisören och tunnar ut håret och plattar de. Jag har jävligt tjockt hår, jag kan inte få de sådär. Men jag använder (nu smäller det) DAX WAX. Och för mig personligen funkar de skit bra. Eftersom jag har tjockt hår och växar i otroliga hastigheter. BTW måste bara tillägga att jag använder ibland (trummor) Hårspray. Skitbra faktist. (be open minded)

Fast då ifall du har tunnt hår, måste du basically bara låta det växa.

 

kanske du fick lite tips och information i texten där. e lite trött hehe.

Menar ju de, har själv tjockt hår. pröva med att blondera det en gång fail xD!

Dax wax använder de flesta killar i min klass. men det borde vara jävligt svårt att få bort? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...