KuroKaktus Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 (redigerat) Hej! Håller på att fixa designen på min sida. Och behöver färger som passar bra ihop. Hällts ska det vara grönt. Just nu ser det ut såhär: http://www.kaktuszon.netau.net/hej.php Så vet nån några bra färger? Skulle vara mycket tacksam för svar. EDIT: Uppdatera sidan! Redigerat 27 September 2009 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 För stark grön färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Ja, det är inte skönt att titta på den gröna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Ändra även länkarnas färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Ja det ska jag göra xP Men jag undrar vilka färger som går bra ihop. Vet ni nån bra html-färg kod som jag kan testa med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Kolla här:http://www.webdesignskolan.se/html/grunder/html_farger.htm Där finns alla dem färgerna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Mm vet :P Men jag vill veta vad folk tycker och tänker (lol?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 #336600 bakgrund #006666 länk kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Tycker att du ska ta en väldigt ljus färg till bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Här kommer lite blandade färgkombinationer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 In med en fet bild på en kaktus också. Är väldigt tomt och tråkigt på förstasidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.