m00w Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 (redigerat) Tjena, är det nån här som är medlem på Lockerz.com? Har hört en del om den sidan, tydligen är den ännu en samla-poäng-och-få-gratis-saker-sida, men till skillnad från alla andra sidor så slipper man klicka på miljontals länkar eller göra undersökningar och lämna iväg sin adress, man får poäng genom spel och att svara på en fråga som uppdateras varje dag... Sidan är invite only men det är rätt lätt att få invite, finns sidor som typ http://lockerzinvites.xtreemhost.com/ där man kan fylla i sin mail så får man invite asap, det har jag gjort iaf... Så nån som prövat sidan? Får man grejjerna? Redigerat 28 September 2009 av m00w Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 (redigerat) Skicka ett meddelande här på sidan med din epost så skickar jag en invite :) EDIT: Sen nu är jag inte så säker på om dessa sidor med invites funkar, det är ju samma med spotify men dem funkar ju. Avakta på den biten. Redigerat 28 September 2009 av Cramboow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m00w Skrivet 28 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Ahh men jag fick email nu ^^ tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Japp, jag är medlem på Lockerz. Kan invita, bara skicka ett PM med er e-post! Har en hel del poäng. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m00w Skrivet 30 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Japp, jag är medlem på Lockerz. Kan invita, bara skicka ett PM med er e-post! Har en hel del poäng. ;) Hur mycket har du? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Vet inte, kommer inte in atm. Men skall spara till en ipod. kommer dock ta ganska lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m00w Skrivet 1 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Jag vill ha en PS3 :P det lär dröja också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Någon som har inviteat mig? :o Om det funkar är det fett med status. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Det funkar kolla bara på youtube ''lockerz works proof'' t.e.x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 De som vill ha invite kan PM:a mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m00w Skrivet 1 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Eller mig! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Kan nån skicka en länk till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.