m00w Skrivet 1 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Sidan är offline just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Kan nån skicka en länk till mig?står ju i trådens namn >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 (redigerat) hm ska testa :) Nån som har SJÄLV fått nåt från dom? EDIT: Obs glömde fråga efter invite hihi. PM:ar nån av er. Redigerat 1 Oktober 2009 av Denisb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m00w Skrivet 1 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 hm ska testa :) Nån som har SJÄLV fått nåt från dom? EDIT: Obs glömde fråga efter invite hihi. PM:ar nån av er. Jag kan invita dig fort o lätt om du pmar din mail, jag är ju online nu så. Nej ingen har fått nåt än eftersom att de inte fraktar internationellt förrän den 15:e och sen är allt slut i lager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Jag kan också skicka invites nu, bara skicka mailaddressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 ... Pyramidspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m00w Skrivet 1 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 ... Pyramidspel.Nja inte riktigt, pyramidspel är mer de hemsidor där du invitar folk och sedan tjänar du ett visst % på det som de gör, det gör du inte här... Du får bara lite extrapoäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 hm ska testa :) Nån som har SJÄLV fått nåt från dom? EDIT: Obs glömde fråga efter invite hihi. PM:ar nån av er. Jag kan invita dig fort o lätt om du pmar din mail, jag är ju online nu så. Nej ingen har fått nåt än eftersom att de inte fraktar internationellt förrän den 15:e och sen är allt slut i lager. wow. Men det är lungt har en invite nu ser jobbigt ut xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Om nån vill ha en invite kan man skicka PM till mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Moi too. Ofta 625 PTZ för en ps3 medans jag har 40 PTZ nu. Kommer gå snabbt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Varför använder ni inte bara enkla och populära spotify än dessa olika sidorna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 för spotify är väl för musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.