Hoppa till innehåll

Lockerz.com


m00w
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hur ska jag vara 100% på det när jag inte kan se? :P

Nä men jag menar att du är 100% säker på att det inte syns efter att du loggat in, kom ihåg att det resettas vid tvåtiden varje natt så du kanske loggat in en gång kl 14 och en gång kl 01 och trott att det varit fel när det egentligen inte hunnit resettas än.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns fortfarande buggar och liknande på hemsidan och tidigare så exploitade folk dessa buggar, men de flesta är patchade vid det här laget. Jag förlorade alla mina PTZ jag samlat ihop i första gamet och mailade dom, så dom ska undersöka detta och ge mig en ny chans med spelet.

 

Sen förstår jag inte folks attityd gentemot folk som vill invita, ja, dom får points av det, men samtidigt så får man ju access till hemsidan och kan i sin tur invita folk, eller svara på frågor osv. Någonstans måste man ju börja.

 

Använde mig av denna länk http://freelckerzinvites.wufoo.com/forms/f...lockerz-invite/ för att få min invite.

 

Någon här som faktiskt har beställt något? Något för låga poäng, typ ett armband lr något? Vore kul om man kunde få konfirmerat att det verkligen funkar. Funkar det på riktigt ska man ju satsa på en vespa :lol:

 

 

Någon som har en aning om vem det är som betalar frakt och annat skit? Är det sidan eller användaren?

Jag har hört att man kan själv betala frakten med PTZ. Jag tror det kostar 40 PTZ för frakt, men man lär väl kunna välja på om man vill betala med riktiga pengar eller PTZ när dom launchar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha, asså...

 

vem tror ni har råd att ge bort saker värt miljoners miljoner och ytligare några miljoner? nämen visst, satsa på att få en vespa helt gratis, den kommer nog i ett brev också. har hört att frakten kommer gå på över 500 kronor och att momsen är enorm, så de som får sina saker kommer betala 25% mer för den än vad den egentligen är värd.

 

gäller att tänka lite logiskt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha, asså...

 

vem tror ni har råd att ge bort saker värt miljoners miljoner och ytligare några miljoner? nämen visst, satsa på att få en vespa helt gratis, den kommer nog i ett brev också. har hört att frakten kommer gå på över 500 kronor och att momsen är enorm, så de som får sina saker kommer betala 25% mer för den än vad den egentligen är värd.

 

gäller att tänka lite logiskt

Varje gång vi trycker på reklamlänkar osv. så får Lockerz t.ex 50 öre från de som lagt upp reklamen. Och sen säger vi att vi får 40 öre som då omvandlas till 1 poäng. 0.40 x 100 (poäng) = 40kr. Sen så är det förmodligen flera reklamsammanhang i samma länk, vilket gör att de får ytterligare 2kr. Och 2.40 x 100 är ju 240kr, vilket de ungefär kan få ett X360 spel för (paketpris). Så av varje 50 öre sen så blir det ju 10 öre kvar, som dom själva tjänar.

 

Min egna teori!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha, asså...

 

vem tror ni har råd att ge bort saker värt miljoners miljoner och ytligare några miljoner? nämen visst, satsa på att få en vespa helt gratis, den kommer nog i ett brev också. har hört att frakten kommer gå på över 500 kronor och att momsen är enorm, så de som får sina saker kommer betala 25% mer för den än vad den egentligen är värd.

 

gäller att tänka lite logiskt

Varje gång vi trycker på reklamlänkar osv. så får Lockerz t.ex 50 öre från de som lagt upp reklamen. Och sen säger vi att vi får 40 öre som då omvandlas till 1 poäng. 0.40 x 100 (poäng) = 40kr. Sen så är det förmodligen flera reklamsammanhang i samma länk, vilket gör att de får ytterligare 2kr. Och 2.40 x 100 är ju 240kr, vilket de ungefär kan få ett X360 spel för (paketpris). Så av varje 50 öre sen så blir det ju 10 öre kvar, som dom själva tjänar.

 

Min egna teori!

 

inte för att jag hänger på sidan och vet speciellt mycket om det, men när jag är inne på den ser jag inte en ända reklamskylt. och man tjänar väl ptz på att invita folk och får varje dag från det, inte för att klicka på reklam länkar, dessutom så även om dem skulle tjäna mycket på att folk går in på reklam så skulle dem ändå gå back med många miljoner med tanke på hur många som kommer "få" saker.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha, asså...

 

vem tror ni har råd att ge bort saker värt miljoners miljoner och ytligare några miljoner? nämen visst, satsa på att få en vespa helt gratis, den kommer nog i ett brev också. har hört att frakten kommer gå på över 500 kronor och att momsen är enorm, så de som får sina saker kommer betala 25% mer för den än vad den egentligen är värd.

 

gäller att tänka lite logiskt

 

Varje gång vi trycker på reklamlänkar osv. så får Lockerz t.ex 50 öre från de som lagt upp reklamen. Och sen säger vi att vi får 40 öre som då omvandlas till 1 poäng. 0.40 x 100 (poäng) = 40kr. Sen så är det förmodligen flera reklamsammanhang i samma länk, vilket gör att de får ytterligare 2kr. Och 2.40 x 100 är ju 240kr, vilket de ungefär kan få ett X360 spel för (paketpris). Så av varje 50 öre sen så blir det ju 10 öre kvar, som dom själva tjänar.

 

Min egna teori!

 

inte för att jag hänger på sidan och vet speciellt mycket om det, men när jag är inne på den ser jag inte en ända reklamskylt. och man tjänar väl ptz på att invita folk och får varje dag från det, inte för att klicka på reklam länkar, dessutom så även om dem skulle tjäna mycket på att folk går in på reklam så skulle dem ändå gå back med många miljoner med tanke på hur många som kommer "få" saker.

 

Om jag inte har hört fel så ägs lockerz av http://www.amazon.com/ därför skulle det nog inte vara något större problem med varorna. Och reklamen gör de nog väl för varumärkerna?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...