Hoppa till innehåll

Call Of Duty 4 Problem/hjälp!


ETS
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Näpp. Det enda råd jag har kvar till dig är att försöka klara hela banan snabbare,

och inte bara stället med raketerna. Det kanske hjälper, vem vet. Sen så kan du gärna få beskriva exakt

hur du gör vid det stället, så jag vet om du gör "fel" på nåt.

 

Hur jag gör: Jag går fram till och ställer med precis där det är en gång åt höger och en åt vänster. Jag dödar dom 2 som finns i gångarna, alltså dom som skjuter dig om du ställer dig framför gångarna, Sen går jag i den högra eller vänsta gången framåt till då det kommer 1 eller 2 ut från en annan gång och dödar dom med, sen när jag ska fortsätta till den 3:dje gången finns det 2 eller 3 stycken där som jag också dödar, men iaf kommer jag sen dit att rakt famför mig ser jag andra gången på andra sidan och där står 2 stycken, ibland har jag dödat dom och ibland inte men de var ingen skillnad, sen srpinger jag åt höger eller vänster beror på vilken gång, och springer med capten price och en annan men när jag tar sprint också kommer det eld framför mig o de dödar mig:D

Men detta gör jag ju väldigt snabbt men endo så pajas

 

 

Denisb - Jag har kört om den delen och hela månag gånger men inget ändrar sig tyvär.

 

Frusciante - Jag har gjort de, men jag dör och de springer förbi mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

What tha fuck?

 

Så du menar att du dör fast dom inte gör det? För det är lite konstigt. När jag köra den delen NU så fick jag runt 1 minute på mig att komma in medans dom redan var inne i rummet. Så patcha spelet eller nåt. Kan vara bug.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

What tha fuck?

 

Så du menar att du dör fast dom inte gör det? För det är lite konstigt. När jag köra den delen NU så fick jag runt 1 minute på mig att komma in medans dom redan var inne i rummet. Så patcha spelet eller nåt. Kan vara bug.

Ja, de lite rök och jag ser deras ben och så de springer förbi sen kanske dom dör snare vet ej hinner ju nt se.

Patcha? Ge någon bra sida till de för jag vet ej vad för patch ja ska ha :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilken version av spelet har du? om du inte har 1.7 så testa uppdatera det.

Jag vet faktiskt inte om det är 1.7 eller inte, kan du ge sida till upttadtering? kanske säga hur man isntalerar elr så?

VORE VÄLDIG TACKSAM.

 

Crazyshit- Jag har gjort exakt samma saker, men elden dödar mig :angry: :(

 

Jag ska kolla en gång till på nån youtube och göra igen samma, menni vet innan banan startar säger Commandot någonting med " vi har fortfarande inte öppnat koden" eller nå sådant kan ej så bra engelska och då säger capten price helvete med det de löser vi, jag kanske nt löst den?:S haha känner mig dum men bara en gissning.

 

Och en sak: På youtube när andra spelar så när capten price eller Gaz eller nån pratar så skriv det de som de pratar nedanför men de gör det inte för mig hur fixar jag det?

Är lite besvärlig nu men vore tacksam om ni hjälpte till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilken version av spelet har du? om du inte har 1.7 så testa uppdatera det.

Jag vet faktiskt inte om det är 1.7 eller inte, kan du ge sida till upttadtering? kanske säga hur man isntalerar elr så?

VORE VÄLDIG TACKSAM.

 

Crazyshit- Jag har gjort exakt samma saker, men elden dödar mig :angry: :(

 

Jag ska kolla en gång till på nån youtube och göra igen samma, menni vet innan banan startar säger Commandot någonting med " vi har fortfarande inte öppnat koden" eller nå sådant kan ej så bra engelska och då säger capten price helvete med det de löser vi, jag kanske nt löst den?:S haha känner mig dum men bara en gissning.

 

Och en sak: På youtube när andra spelar så när capten price eller Gaz eller nån pratar så skriv det de som de pratar nedanför men de gör det inte för mig hur fixar jag det?

Är lite besvärlig nu men vore tacksam om ni hjälpte till.

 

http://www.filefront.com/10492517/Call-of-...are-v1.6-Patch/

http://www.filefront.com/10829906/Call-of-...are-v1.7-Patch/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MEN DET DÅLIGASTE är att om du inte vet vilken version du har så kan du inte patcha... För du kan ta fel och då fuckas hela spelet.

Nej. Så länge han tar de patcharna jag länkade så finns det ingen risk. Ladda först hem 1.6 och installera. Gör sedan samma sak med 1.6-1.7.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...