ETS Skrivet 7 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 MEN DET DÅLIGASTE är att om du inte vet vilken version du har så kan du inte patcha... För du kan ta fel och då fuckas hela spelet. Nej. Så länge han tar de patcharna jag länkade så finns det ingen risk. Ladda först hem 1.6 och installera. Gör sedan samma sak med 1.6-1.7. Falukorv jag ladda ner båda nu men när jag ska starta spelet står det "Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application" vad ska jag göra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 (redigerat) MEN DET DÅLIGASTE är att om du inte vet vilken version du har så kan du inte patcha... För du kan ta fel och då fuckas hela spelet. Nej. Så länge han tar de patcharna jag länkade så finns det ingen risk. Ladda först hem 1.6 och installera. Gör sedan samma sak med 1.6-1.7. Falukorv jag ladda ner båda nu men när jag ska starta spelet står det "Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application" vad ska jag göra nu? Såvida inte spelet är piratkopierat så ska det väl bara vara att sätta in DVD-skivan som du fick med spelet. Redigerat 7 Oktober 2009 av Falukorv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 ja. Men om det är piratkopia så kan det vara en förslag att DET är crackat dåligt och gör det problemet. Men man får ju inte snacka om sånt så jag säger inte vart du kan hitta nytt och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 8 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Jaha men nu har jag laddat ner dom, så hur tar jag bort dom jag hittar dom inte, jag vill ju spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Jag testade att köra, det var inga problem? Gå bara tilsammans med ditt crew så går det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Jag testade att köra, det var inga problem? Gå bara tilsammans med ditt crew så går det bra. Om du syftar på banan så spelar de ingen roll och jag går med dom eller nt jag har testat att gå med dom men endo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Jag kan spela nu igen,, fråga: finns det ingenting som man ska sränga innan man kommer dit förutom att döda alla? Har fortfarande inte klarat banan :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 11 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 Det skulle stå SPRÄNGA*, men iaf någon som kan svara plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 13 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Kan nu någon svara snälla snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 VI KAN INTE SVARA FÖR ALLA HAR FÖRSÖKT ATT HJÄLPA DIG! FÖRSÖK ATT RENINSTALLERA SPELET. Shit asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 15 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 VI KAN INTE SVARA FÖR ALLA HAR FÖRSÖKT ATT HJÄLPA DIG! FÖRSÖK ATT RENINSTALLERA SPELET. Shit asså. Thanks för eran hjälp då da. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 VI KAN INTE SVARA FÖR ALLA HAR FÖRSÖKT ATT HJÄLPA DIG! FÖRSÖK ATT RENINSTALLERA SPELET. Shit asså. Thanks för eran hjälp då da. Förlåt kanske va lite för sträng men det är ju sant. OM inget funkar som vi har postat och skit reinstallera spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.