Poesi Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Här skall Idol 2009 diskuteras. Vem vill ni ska vinna? Vem tror ni kommer vinna? Och massa andra frågor kring Idol. Själv tycker jag inte om Idol, men följer lite i år bara för att Erik Grönwall är så amazing. De som är kvar nu är: Calle Kristiansson Sabina Täck Moa Carlebecker Forssell Clara Hagman Mariette Hansson Erika Selin Patrik Öhlund Rasmus Ingdahl Jon Sindenius Carl Chapal Rabih Jaber Erik Grönwall Nicolle Walles Reza Ningtyas Lind Camilla Håkansson Karolina Brånsgård Tove Styrke Östman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Min favorit är inte med längre :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Följde bara audtion- delen. Tycker att Mariette Hansson och Clara Hagman vart helt klart bäst! Bra att Erika gick vidare i sista chansen med, de var hon värd. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Carl Chapal ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Calle all the way (även om jag inte kollar så såg jag hans audition och han var grym.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Jon Sidenius! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 min polska brushan piotr. fan vet jag om han är med eller inte, men jag kollar inte ens på idol så vad i helvete lixom! /RAGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Jon Sidenius!Usch, han är ju hemsk. Mina favoriter har alltid varit Nicklas och Mariette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Jon och Erika är favoriterna. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Min favorit är Piotr även fast jag tror han åkt ut, men han var skön (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Jon Sidenius!Usch, han är ju hemsk. Mina favoriter har alltid varit Nicklas och Mariette. Han är ju rå skön! Helt galen, har dock inte kollat något på idol xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Min favorit är Piotr även fast jag tror han åkt ut, men han var skön (: Han hade en sån där glöd som inte särskilt många har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.