Hoppa till innehåll

Om Man Är Kär I Två Tjejer Ska Man Då Ta Den Som Känns Rätt För En Själv?


Gäst Eminem4Life
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Eminem4Life

Ja Jag har 2 Tjejer som jag är kär i men ska jag då ta den som Känns rätt För mig själv??? :unsure: :unsure: För har aldriv vågat göra slut med någon förut och är rädd att om jag gör slut med min tjej som jag har nu så kommer hennes kompisar inte vilja va med mig och jag kommar då förbli ensam :( så vad ska jag göra ska jag ta den som känns rätt?? :unsure: vill ha massor av bra tips :(

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det beror ju helt på vad som spelar mest roll för dig; att behålla dessa eventuella vänner till henne eller vara med en tjej du igentligen gillar.

 

Men du ska vara medveten att hur du än gör, så kommer ju dessa vänner till henne (som du beskrev dem) packa och dra när ert förhållande tar slut.

Dom lät inte som några äkta vänner, värdiga att behålla ifall de skulle lämna dig om du gjorde slut med tjejen. Ifall du tycker dom är bättre än att vara ensam, behåll din flickvän. Men ifall dina känslor för tjejen betyder mer, switch girlfriend and feel the love. (:

Jag tkr inte man ska behålla oäkta vänner. Utan göra allt för kärleken! fast en del andra föredrar ju sådana vänner som medför "status".

Redigerat av girlygeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, ta den hetaste. Det är inte vad du känner som är viktigast, det är vad dina polare tycker som betyder något. Heta brudar = status.

jepp, det skulle jag också satsa på.

 

Roligaste på länge. :D

 

Men seriöst är det Sandkaka skrev det enda vettiga som skrivits här hittils.

 

Det spelar nog inte så stor roll hur du gör, tycker inte att någon av de inblandade verkar speciellt seriösa eller mogna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, ta den hetaste. Det är inte vad du känner som är viktigast, det är vad dina polare tycker som betyder något. Heta brudar = status.

Med tanke på att trådskaparen verkar vara typ 9 så skulle jag följa det här rådet...

 

Yargh! :D
Jag tkr inte man ska behålla oäkta vänner. Utan göra allt för kärleken! fast en del andra föredrar ju sådana vänner som medför "status"

Status är meningen med livet. Kärlek är bara något som finns för att få extra status-points.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tkr inte man ska behålla oäkta vänner. Utan göra allt för kärleken! fast en del andra föredrar ju sådana vänner som medför "status"

Status är meningen med livet. Kärlek är bara något som finns för att få extra status-points.

 

Som vax ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

Nej, ta den hetaste. Det är inte vad du känner som är viktigast, det är vad dina polare tycker som betyder något. Heta brudar = status.

Med tanke på att trådskaparen verkar vara typ 9 så skulle jag följa det här rådet...

 

Vad menar han??? :unsure:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...