Hoppa till innehåll

Om Man Är Kär I Två Tjejer Ska Man Då Ta Den Som Känns Rätt För En Själv?

Gäst Eminem4Life

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tkr inte man ska behålla oäkta vänner. Utan göra allt för kärleken! fast en del andra föredrar ju sådana vänner som medför "status"

Status är meningen med livet. Kärlek är bara något som finns för att få extra status-points.

Som vax ungefär

Som ett dataspel där man samlar poäng? Gulligt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tkr inte man ska behålla oäkta vänner. Utan göra allt för kärleken! fast en del andra föredrar ju sådana vänner som medför "status"

Status är meningen med livet. Kärlek är bara något som finns för att få extra status-points.

Som vax ungefär

Gulligt är bara något som används för att höja sin status hos tjejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som vax ungefär

Gulligt är bara något som används för att höja sin status hos tjejer.

Mhh,ahh. Säger du det.

Japp. Tjejer har ingen status nivå, utan de dras till killarna med högst status.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du seriös? :unsure:

Status är serious bussiness. Bestäm själv, säger bara att det är status i det jag är.

Vem bestämmer vad status är? :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Status är serious bussiness. Bestäm själv, säger bara att det är status i det jag är.

tror han inte menar riktigt ALLT han skriver där...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Statusen själv bestämmer. Jag är bara upplyst, ungefär som de 12 lärjeungarna. Det är status.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, ta den hetaste. Det är inte vad du känner som är viktigast, det är vad dina polare tycker som betyder något. Heta brudar = status.

Med tanke på att trådskaparen verkar vara typ 9 så skulle jag följa det här rådet...

Vad menar han??? :unsure:

Att du ska ta den som är hetast och få massa status B) och det är bara vad dina kompis tycker som betyder något, inte vad du själv tycker.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...