SURF Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Med tanke på att trådskaparen inte förstår simpel svenska sätter vi nu hans ålder till 6-7 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Jag tkr inte man ska behålla oäkta vänner. Utan göra allt för kärleken! fast en del andra föredrar ju sådana vänner som medför "status" Status är meningen med livet. Kärlek är bara något som finns för att få extra status-points. Som vax ungefär Som ett dataspel där man samlar poäng? Gulligt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Jag tkr inte man ska behålla oäkta vänner. Utan göra allt för kärleken! fast en del andra föredrar ju sådana vänner som medför "status" Status är meningen med livet. Kärlek är bara något som finns för att få extra status-points. Som vax ungefär Som ett dataspel där man samlar poäng? Gulligt :D Gulligt är bara något som används för att höja sin status hos tjejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 I slutändan går allt ut på status. Men för att vara lite trevlig och för att svara på frågan; Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Som vax ungefär Som ett dataspel där man samlar poäng? Gulligt :D Gulligt är bara något som används för att höja sin status hos tjejer. Mhh,ahh. Säger du det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Som vax ungefär Som ett dataspel där man samlar poäng? Gulligt :D Gulligt är bara något som används för att höja sin status hos tjejer. Mhh,ahh. Säger du det. Japp. Tjejer har ingen status nivå, utan de dras till killarna med högst status. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Status är meningen med livet. Kärlek är bara något som finns för att få extra status-points.Är du seriös? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Status är meningen med livet. Kärlek är bara något som finns för att få extra status-points.Är du seriös? :unsure: Status är serious bussiness. Bestäm själv, säger bara att det är status i det jag är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Status är meningen med livet. Kärlek är bara något som finns för att få extra status-points. Är du seriös? :unsure: Status är serious bussiness. Bestäm själv, säger bara att det är status i det jag är. Vem bestämmer vad status är? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Status är meningen med livet. Kärlek är bara något som finns för att få extra status-points. Är du seriös? :unsure: Status är serious bussiness. Bestäm själv, säger bara att det är status i det jag är. Vem bestämmer vad status är? :rolleyes: tror han inte menar riktigt ALLT han skriver där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Status är meningen med livet. Kärlek är bara något som finns för att få extra status-points. Är du seriös? :unsure: Status är serious bussiness. Bestäm själv, säger bara att det är status i det jag är. Vem bestämmer vad status är? :rolleyes: Statusen själv bestämmer. Jag är bara upplyst, ungefär som de 12 lärjeungarna. Det är status. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Nej, ta den hetaste. Det är inte vad du känner som är viktigast, det är vad dina polare tycker som betyder något. Heta brudar = status. Med tanke på att trådskaparen verkar vara typ 9 så skulle jag följa det här rådet... Vad menar han??? :unsure: Att du ska ta den som är hetast och få massa status B) och det är bara vad dina kompis tycker som betyder något, inte vad du själv tycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg