M_Martini92 Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 hej jag har precis blivit medlem på lockerz och det värkar vara en vettig sida. man kan tjäna ihop till psp och xbox spel och ipods och andra saker. det är rätt så lätt att tjäna poängen också men det tar ju lite tid. är det många andra som redan ä medlemmar där som det går bra för? det är gratis men man måste bli inbjuden så jag en inbjudan till dig om du skickar din hotmail till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Jag har varit medlem ett tag, men de verkar ju aldrig ha nåt inne :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Har varit medlem en vecka eller två, och det känns som det inte finns så mycket möjligheter till att få PTZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m00w Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Finns redan en tråd om Lockerz... Jag kan också bjuda in om nån vill fast det snabbaste sättet är väl egentligen genom sidor, jag regga mig genom http://lockerzinvites.xtreemhost.com/ iaf :P Vill ha en PS3 ^^ men jag tror att de kommer höja kostnaden för sakerna rejält den 15:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Nej, jag är inte medlem, jag ids inte samla poäng xD Vill ha en PS3 ^^ men jag tror att de kommer höja kostnaden för sakerna rejält den 15:eVarför just den 15:e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m00w Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Nej, jag är inte medlem, jag ids inte samla poäng xD Vill ha en PS3 ^^ men jag tror att de kommer höja kostnaden för sakerna rejält den 15:eVarför just den 15:e? Det är skitlätt att samla poäng. Du loggar in en gång varje dag - pling - 2PTZ. Du svarar på en enkel fråga varje dag (typ, om du var president för en dag vad skulle du göra?) - pling - 2PTZ. Sen kan man få poäng genom att bjuda in folk. Det är det. Den 15:e så kommer de att öppna sidan på riktigt, släppa fler funktioner, fylla på lagret, och extra viktigt, öppna internationell frakt. För tillfället kan man bara få priser i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Just nu är det riktigt drygt, tar lång tid om man vill ha poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m00w Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Jo fast å andra sidan är ju sakerna billiga... Går ju att få en PSP på drygt två månader om man loggar in varje dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 (redigerat) Jag har det, tycker det verkar bra. PM om ni vill ha invites. Edit: Dom har börjat skicka ''world wide''? Redigerat 30 September 2009 av Fender Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m00w Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Jag har det, tycker det verkar bra. PM om ni vill ha invites. Edit: Dom har börjat skicka ''world wide''? Näe det börjar väl först 15:e oktober? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Vet inte jag trodde det, men jag kommer ändå inte ha ihop till ett PSP innan det så det spelar ingen roll för mig :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.