Vega Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Tjena. Nu är det så att forumet är fortfarande orange för mig och jag har inte rört nånting eller tryckt på några knappar. Så undrar vafan som hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Prova att trycka ctrl+F5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 1 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Prova att trycka ctrl+F5Funkade inte. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Prova att trycka ctrl+F5Funkade inte. :( Det bör det göra. Annat sätt kan ju vara att leta upp "Uppdatera sidan"-knappen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Misshandla F5-knappen ett par gånger. Fungerar det inte efter ett par tryck rensar du bara webbläsarens cache. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Alt använd WASD's script (eller vad fan det va) för att bli av med det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Får man fråga vad som menas med att fuska har blivit orange? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Att färgen på forumet har blivit orange. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 1 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Fixat nu, pillade lite i Firefoxs inställningar. Tack för alla svar dock. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nicke02 Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Mitt försvann efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Min sida blev aldrig orange :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.