incognito Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Men man tar bara bort post-counten på det forumet. Så räknas inga inlägg och man får inga poäng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Det var en bra Idé, Kenga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 ja säger bara varför? kan ni inte hålla fingrarna i styr på tangentbordet så att ni måste skriva bara en massa strunt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Varför använder ni inte notepad om ni vill spamma? Vem orkar läsa trådarna ändå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Det var smart Dannie! Nobelpris i Litteratur till Dannie. Nu ska jag notepadspamma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 mm det låter otroligt onödigt med spammforum. Det skulle missbrukas till poängen och om man tar bort det på det forumet så skulle det ändå lagras en hel del onödigt här och vi vill ju ha de spammfritt också varför ska vi ha spammforum när do mhar regeln §1.11 också :/:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag håller med dig KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag ska oxå börja notepad spamma! Ska vi bilda en klubb K3nG4? ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag ska med NotePadsspamma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Tråd låst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg