Gäst nicke02 Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Som sagt så delar jag ut gratis lockerz invites. Skicka eran email i pm så skickar jag en invite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m00w Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Finns redan en tråd för detta: http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=122695 Jag kan invita också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Kan någon förklara för mig vad Lockerz är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Pyramidsystem som belönar en med poäng om man loggar in dagligen/rekryterar andra personer som används för att få saker typ ipods, spel etc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Nån som vet om det funkar bra? dvs har nån fått nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Nån som vet om det funkar bra? dvs har nån fått nåt? Verkar vara väldigt många som har fått saker. Eftersom att det inte är så svårt att fixa poäng ska jag köpa något enkelt bara för att se om det fungerar. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Nån som vet om det funkar bra? dvs har nån fått nåt? Verkar vara väldigt många som har fått saker. Eftersom att det inte är så svårt att fixa poäng ska jag köpa något enkelt bara för att se om det fungerar. :) Lockerz ger inte bort saker just nu, det kommer senare i höst, nu kan man bara samla poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Nån som vet om det funkar bra? dvs har nån fått nåt? Verkar vara väldigt många som har fått saker. Eftersom att det inte är så svårt att fixa poäng ska jag köpa något enkelt bara för att se om det fungerar. :) Lockerz ger inte bort saker just nu, det kommer senare i höst, nu kan man bara samla poäng Dom ger visst bort saker, men inte till Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Nån som vet om det funkar bra? dvs har nån fått nåt? Verkar vara väldigt många som har fått saker. Eftersom att det inte är så svårt att fixa poäng ska jag köpa något enkelt bara för att se om det fungerar. :) Lockerz ger inte bort saker just nu, det kommer senare i höst, nu kan man bara samla poäng Dom ger visst bort saker, men inte till Sverige. My point stands :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Nån som vet om det funkar bra? dvs har nån fått nåt? Verkar vara väldigt många som har fått saker. Eftersom att det inte är så svårt att fixa poäng ska jag köpa något enkelt bara för att se om det fungerar. :) Lockerz ger inte bort saker just nu, det kommer senare i höst, nu kan man bara samla poäng Dom ger visst bort saker, men inte till Sverige. Vad är det då för mening att ha detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Nån som vet om det funkar bra? dvs har nån fått nåt? Verkar vara väldigt många som har fått saker. Eftersom att det inte är så svårt att fixa poäng ska jag köpa något enkelt bara för att se om det fungerar. :) Lockerz ger inte bort saker just nu, det kommer senare i höst, nu kan man bara samla poäng Dom ger visst bort saker, men inte till Sverige. Vad är det då för mening att ha detta? Den 15:e släpps det officiellt, och då skickat de världen runt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Men vafan... kan alla sluta göra miljontals sådana här trådar? Alla kan få en invite hur lätt som helst... finns tusentals invites som är ute som folk vill få slut på så dem får gratis saker, detta tycker jag räknas som reklam med personlig vinning så in i helvette. När ska moddarna börja jobba? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg