SvenskaSpel Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 http://www.xbox360achievements.org/game/ca...2/achievements/ <-- alla achievements Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Nice. Jag längtar till releasen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Tråkigt med så lätta achievements <_< Fantasi löst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BaDduty Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 xPLIt har rätt för lätta ache....... det borde komma online ache......! det tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Det är bra att du lägger upp achievementena men jag vill att det ska bli en överrasking när jag får spelet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 jag har egentligen bokat det här till pc men ska ändra den till 360 istället :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Vadå lätta achievements? Veteran är alltid skitsvårt ._. (fast inte för NoSight, den jäveln) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 (redigerat) Vadå lätta achievements? Veteran är alltid skitsvårt ._. (fast inte för NoSight, den jäveln) Hahaha 1337 ^^ men det gick bra för mig för att jag är helt enkelt en naturbegåvning på spel, född så. t.ex. gta iv har en speltid på ca.30 timmar, jag klarade på 22 första gången jag spelade. och mirrors edge har en tid på ca. 7 timmar, första gången jag spelade klarade jag det på 4.5 timme, nu klarar jag det på typ en timme ^^ men också för att jag har spelet på pc och har kört SP ett antal gånger :P Redigerat 19 Oktober 2009 av NoSight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Vadå lätta achievements? Veteran är alltid skitsvårt ._. (fast inte för NoSight, den jäveln) Hahaha 1337 ^^ men det gick bra för mig för att jag är helt enkelt en naturbegåvning på spel, född så. t.ex. gta iv har en speltid på ca.30 timmar, jag klarade på 22 första gången jag spelade. och mirrors edge har en tid på ca. 7 timmar, första gången jag spelade klarade jag det på 4.5 timme, nu klarar jag det på typ en timme ^^ men också för att jag har spelet på pc och har kört SP ett antal gånger :P Ja, men Mirrors Edge och GTA IV är inte så svåra spel. CoD-spelen på Veteran, däremot, är det. Inte alls omöjliga, men väldigt, väldigt jobbiga och frustrerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Vadå lätta achievements? Veteran är alltid skitsvårt ._. (fast inte för NoSight, den jäveln) Hahaha 1337 ^^ men det gick bra för mig för att jag är helt enkelt en naturbegåvning på spel, född så. t.ex. gta iv har en speltid på ca.30 timmar, jag klarade på 22 första gången jag spelade. och mirrors edge har en tid på ca. 7 timmar, första gången jag spelade klarade jag det på 4.5 timme, nu klarar jag det på typ en timme ^^ men också för att jag har spelet på pc och har kört SP ett antal gånger :P Ja, men Mirrors Edge och GTA IV är inte så svåra spel. CoD-spelen på Veteran, däremot, är det. Inte alls omöjliga, men väldigt, väldigt jobbiga och frustrerande. kanske lite ^^ men klarar alla spel jag har snabbare än normalt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Vadå lätta achievements? Veteran är alltid skitsvårt ._. (fast inte för NoSight, den jäveln) Hahaha 1337 ^^ men det gick bra för mig för att jag är helt enkelt en naturbegåvning på spel, född så. t.ex. gta iv har en speltid på ca.30 timmar, jag klarade på 22 första gången jag spelade. och mirrors edge har en tid på ca. 7 timmar, första gången jag spelade klarade jag det på 4.5 timme, nu klarar jag det på typ en timme ^^ men också för att jag har spelet på pc och har kört SP ett antal gånger :P Ja, men Mirrors Edge och GTA IV är inte så svåra spel. CoD-spelen på Veteran, däremot, är det. Inte alls omöjliga, men väldigt, väldigt jobbiga och frustrerande. kanske lite ^^ men klarar alla spel jag har snabbare än normalt :D Hoppas bara att du inte rushar så mycket att du i princip missar hela spelet. ;) Men men, jag antar att du helt enkelt är jävligt skillad på spel i allmänhet, även om jag inte riktigt vill acceptera det. Synd för mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Vadå lätta achievements? Veteran är alltid skitsvårt ._. (fast inte för NoSight, den jäveln) Hahaha 1337 ^^ men det gick bra för mig för att jag är helt enkelt en naturbegåvning på spel, född så. t.ex. gta iv har en speltid på ca.30 timmar, jag klarade på 22 första gången jag spelade. och mirrors edge har en tid på ca. 7 timmar, första gången jag spelade klarade jag det på 4.5 timme, nu klarar jag det på typ en timme ^^ men också för att jag har spelet på pc och har kört SP ett antal gånger :P Ja, men Mirrors Edge och GTA IV är inte så svåra spel. CoD-spelen på Veteran, däremot, är det. Inte alls omöjliga, men väldigt, väldigt jobbiga och frustrerande. kanske lite ^^ men klarar alla spel jag har snabbare än normalt :D Hoppas bara att du inte rushar så mycket att du i princip missar hela spelet. ;) Men men, jag antar att du helt enkelt är jävligt skillad på spel i allmänhet, även om jag inte riktigt vill acceptera det. Synd för mig då. Hahah jag har också svårt att acceptera att folk är bättre än mig på spel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.