LeetrN Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Tjenare, finns det några fusk till farmville? Men kom inte och säg Cheat Engine. :( :angry: :) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Haru testat Cheat Engine? Erm...anyway, nej, det finns inte, tack och adjö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 (redigerat) Nej eftersom det är server side funkar inte cheat engine. Däremot brukar jag ibland dra med en autoclicker över alla mina plantor och sedan sätta på speedhack i cheatengine så man plogar/harvestar/planterar allting väldigt snabbt. Redigerat 9 Oktober 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 (redigerat) Nej eftersom det är server side funkar inte cheat engine. Däremot brukar jag ibland dra med en autoclicker över alla mina plantor och sedan sätta på speedhack i cheatengine så man plogar/harvestar/planterar allting väldigt snabbt.det är samma med speed hack som penga cheat :angry: kan inte nån coda ett macro program (Private) till mig haha Redigerat 9 Oktober 2009 av LeetrN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 13 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 (redigerat) Nej eftersom det är server side funkar inte cheat engine. Däremot brukar jag ibland dra med en autoclicker över alla mina plantor och sedan sätta på speedhack i cheatengine så man plogar/harvestar/planterar allting väldigt snabbt.det är samma med speed hack som penga cheat :angry: Jag har googlat och där står det att dom skickar allt mot deras server men det borde finns en bug så man kommer förbi det. :( Redigerat 13 Oktober 2009 av LeetrN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Hur menar du med att komma förbi att skicka till deras server? Speedhack på cheatengine så att växterna växer snabbare funkar inte men det tar ju tid att skörda allting och där funkar speedhack, men det är inte mycket kan tjärnar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 13 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Hur menar du med att komma förbi att skicka till deras server? Speedhack på cheatengine så att växterna växer snabbare funkar inte men det tar ju tid att skörda allting och där funkar speedhack, men det är inte mycket kan tjärnar på det. vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Jag tror vi pratar om olika speedhack. Vad menar du med att komma förbi att skicka till deras server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 13 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Jag tror vi pratar om olika speedhack. Vad menar du med att komma förbi att skicka till deras server?Men dom sparar all data på sina serverar så det ser bara ut som att dom är klara men när man uppdaterar eller kommer typ G2 G5 G9 errors osv så är det borta :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Vad ska du ha fusk till lixom? Det ända som som suger är att skörda och fixa allting > harvest, plow, seed. Har man det största farm utrymmet kanske det är lite segt, ja. Men det tar max typ min att fixa allting, inte ens det kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 14 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Vad ska du ha fusk till lixom? Det ända som som suger är att skörda och fixa allting > harvest, plow, seed. Har man det största farm utrymmet kanske det är lite segt, ja. Men det tar max typ min att fixa allting, inte ens det kanske. De var vell inte frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 du frågade om det fanns fusk till farmville? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.