Rammus Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Jag kör med trådlöst och har runt 10-100 ping (beror på servern) Funkar utmärkt för mig o.O så inte fan kan det vara trådlöst nätverk som orsaka felet? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Ja kör med trådlöst o har låg ping eller normal ping. För mig så fryser allt en liten stund, sen kommer det tillbaka (har bara testat cs o bf2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Trådlösa nätverk får svackor ibland. Kan vara något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evilguy Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Jag kör med trådlöst och har runt 10-100 ping (beror på servern) Funkar utmärkt för mig o.O så inte fan kan det vara trådlöst nätverk som orsaka felet? :SDet kan det det är ochså beroende på avståndet till routern vad det är för router vad det är för något trådlöst nätverkskort Köp den dyrare routrarna och dom dyrare trådlösa nätverkskorten så är det inte lika stor risk för lagg. hur många pluppar har du på den trådlösa internet anslutning för att kolla det klicka på dom 2 datorerna med globen i högra hörnet och sen connect så får du fram anslutning bra och sådant . kan ha med det o göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Hög ping? Jag har 100-180 och laggar knappt nått för mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Hög ping? Jag har 100-180 och laggar knappt nått för mej. lirar du med 30fps också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RyX3N Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Låter som ditt internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Själv tror jag på datorn ja.. Du sa att det var en HP, då gissar jag på bärbar, bärbara har oftast inte så hög prestanda (Utom vi som lägger upp priserna lite högre =)), och det är nog den det är fel på. "fel"... Ta reda på vad du har för processor, RAM minne och Grafikkort, och återkom sen. Ska se om jag kommer ihåg hur man fick reda på det.. Ah, hittade det. Gå in på Kontrollpanelen. Ta klassisk vy, och välj System. Där ska du se "Processor" och "Minne (RAM)". Kopiera vad det står på dem! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.