Hoppa till innehåll

Tomt På Fuska.se?

Laserturken

Rekommendera inlägg

Det förvånar mig inte att Fuska är så inaktivt när standarden har sjunkit så långt som den nu har. det är därför jag håller mig till GF:en för det mesta.

Att folk håller sig till gruppforumen gör ju knappast saken bättre. Om man tycker att det är tomt skall man ju spendera mindre tid i gruppforumen, och mer tid ute i det vanliga forumet för att höja aktiviteten och/eller standarden.

Nu förstår någon vad jag menar :)

EDIT: Som ni ser är det bara jag som lägger flest inlägg varje dag..

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är för att du smygspammar, det gjorde jag också i min "ungdom" på fuska. Det finns många intressanta trådar på fuska men jag tycker inte att inläggen i dem räcker upp till den kvalitén som jag vill ha för att känna mig manad att posta inlägg efter inlägg. dessutom "lämnade" Fuska's "huvud"-forum när jag upptäckte allt för många särskrivningar allt för frekvent hos både unga och äldre fuskare.

Visst jag kan posta inlägg i fuska, men till vilken nytta? jag tycker jag får väldigt lite/dålig feedback. så då kan jag lika gärna hänga i ett trevligt gruppforum istället där folk är aktiva och skyssta (stavning?) och har bra och spännande idéer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst jag kan posta inlägg i fuska, men till vilken nytta? jag tycker jag får väldigt lite/dålig feedback. så då kan jag lika gärna hänga i ett trevligt gruppforum istället där folk är aktiva och skyssta (stavning?) och har bra och spännande idéer.

Det är vid sådana här inlägg som man låter handflatan ha kontakt med ansiktet.

"Forumet känns tomt och folk skriver dåliga svar till mina inlägg. Därför gör jag saken värre genom att isolera mig :) "

Det är ju just det här som är problemet. Folk skiter i att skriva eftersom forumet känns tomt.

NEWSFLASH. Det är klart att forumet känns tomt om folk bara hänger i gruppforum. Vore det inte bättre att uppmana folk som är "aktiva och schyssta" att börja skriva i det vanliga forumet också och på så sätt hjälpa till att lösa problemet, istället för att bara göra saken värre?

Edit: Schysst, juste eller schyst stavas det.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I gruppforumna (stavning?) behöver man inte vara rädd för att få varningar och bli bannad. Det värsta som kan hända är att man blir utslängd. Det känns som om det är fler okända människor på fuska idag än förut. Jag tror att i vissa gruppforum känner de flesta varandra och nya människor kommer lätt i gemenskapen. Jag anser att det är roligare att skriva med folk som man känner än med helt okända människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De människorna som du idag känner var ju okända från början, men du lärde känna dom efter ett tag. Varför kan du inte göra samma sak igen..?

Man kan få varningar i gruppforum. Vid riktigt allvarliga regelbrott går admin in och löser det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att hyra tomtar på fuska... Verkar fett nice imo.

KG POWER KG POWER

det är sånthär som får mig att undra vilken standard Dave är ute efter. Om det är fler som windnoob i KG så är standarden där betydligt lägre än i resten av forumet iaf.

Kommer också ihåg när det var mkt mer aktivt. En anledning till att det har minskat kan vara att många av de äldre tröttnade på de yngre.

Om man ska begå en dödssynd och generalisera så började det hända något mellan 1994-95 som förvärrade småbarns attityd. 96-97 fullbordades det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, eftersom att ni inte kan föra någon typ utav diskussion utan att blanda in olika gruppforum och skriva en massa onödiga inlägg, så låser vi tråden. Även om jag säger åt er att hålla er till ämnet så tror jag inte att ni klarar av det.

Låser tråden, om inte någon annan moderator misstycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...