Hoppa till innehåll

Köp Av Dator........


Xcango
 Dela

Rekommendera inlägg

Hallooooo alla cheateeeertrrrrsssss jag ska köpa en dator av min polare ..... vad tror ni att jag kan ge för den...??

Jag har 7tusen..

Windows Xp

Geforce 7600gt

2,2ghz

Plus en Skärm...

Processorn. Är den en-, två- eller fyrkärnig?

Skärmen. Hur många tum ligger den på?

I vilket fall som helst så ska du ju definitivt inte spendera 7000 på en sån skitdator. Rimligt är nog mellan 2000-4000 kr beroende på hur bra processorn och skärmen är. Man ska ju tänka på att den är begagnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den är 2 kärning... vet inte mycket om datorn.... men jag ska ha den typ som LAN dator...... och som kompisar kan ha när dom är hos mig..... Min (MAIN) Dator är 10ggr bättre ...... den har ju neon mm Xion chassit ser ut så¨här men de e svart http://i.pricerunner.com/img/u2/6/19/16/14...00/615899s.jpeg

Ska jag vara ärlig är jag inte särskilt intresserad av hur din andra dator ser ut. :P Men skulle nog ge runt 3000-3500 kr för datorn som din kompis säljer. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hallooooo alla cheateeeertrrrrsssss jag ska köpa en dator av min polare ..... vad tror ni att jag kan ge för den...??

Jag har 7tusen..

Windows Xp

Geforce 7600gt

2,2ghz

Plus en Skärm...

vad är det för typ av cpu ? hur mycket minne har den?osv. du fattar.

 

*Lol, det är vad som finns i burken som har betydelse inte hur chassit ser ut.^^

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte en tillfällig dator ny för 2500 och den äger den datorn totalt. Skulle ge högst 2000 för den. Den jag har fick jag ett års garanti med som den där nog inte har. Tacka nej och köp en ny dator på en diverse internetsida (till exempel Inet eller Komplett)

 

Den här får du för 6695 och då får du grejer som klarar de nyare spelen (du får också en gratis uppgradering till Windows 7, en bra processor på 3.0, ett grafikkort som är mycket mycket bättre än det han har för lite mindre än din gräns, 2 års garanti. Den verkar mycket prisvärd.

 

https://www.inet.se/datorer/stationaera/ine...me-amd/1517002/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...