hannaoxe Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Hejsan! Min dotter berättar att hennes klasskompisar spelar hästspel på internet... Nån som vet var man kan spela skoj hästspel? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 du får nog fråga be henne förklara lite bättre. det finns säkert tusen spel som handlar om hästar på internet. annars kan du lika gärna googla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik85 Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 du får nog fråga be henne förklara lite bättre. det finns säkert tusen spel som handlar om hästar på internet. annars kan du lika gärna googla Jag googlade, visserligen efter barnspel men ändå. Min son (brukade rida på min kodo och fiska åt mig i WoW) spelar nu i en egen virtuell värld där han kan spela hästspel ibland och fiskespel ibland. Fördelen är att det inte är några läskiga gubbar och han kan inte "dö"... just det. länken också: här är barnspelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Use your brains. http://www.hästspel.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 http://www.google.se/search?client=firefox...le-s%C3%B6kning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Stallet.se rockar ju asen. Minns när min syster spelade det, så det är därför jag minns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dianaa Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 horseisle.com är roligt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnnaPanna Skrivet 10 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2012 Star Stable är ett nytt jätteroligt onlinespel! Om det är någon annan som spelar där säg till för jag vill ha fler onlinevänner :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sabinavitnos Skrivet 3 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2013 Stallet.se rockar ju asen. Minns när min syster spelade det, så det är därför jag minns..jag tror stallet .se håller på att läggas ner just nu :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 3 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2013 Hästspel FTW 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 4 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2013 Hästspel FTWOm det har stängts ner så missade vi den brilljanta chansen att spela det magnifika hästspelet! :( ville spela det med dig, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2013 Kan mycket varmt rekommendera detta spelet från egen erfarenhet, det är väldigt roligt: http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.