Hoppa till innehåll

Min Dator...


Gäst 3R1K
 Dela

Rekommendera inlägg

hej!

 

min dator av märket packard bell (laptop) har börjat låta som en symaskin i fläkten. vet inte va de kan vara(har inte lekt "kast med liten dator" med den elr något)

 

vad ska man göra med den? det går inte över heller, det är typ som om den får kämpa för att gå runt... har inte vågat öppna den än, men tror ja får göra de...

 

vad tror ni? kan de vara så illa så man behöver köpa ny fläckt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså, ja köpte den i växjö och de är ju flera mil dit, och så är ja knappt aldrig där, kanske 1gång per år... tror ja skruvar ner den ikväll elr imon och se, tar damsugan och snyggar till de lite med... hoppas på de hjälper, annars blir de en onödig resa till växjö :(

 

tack för flytten :D hittade inte ngn bra forum när det är som en symaskin :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja skruvade upp den, men vet i *svordom* hur ja kommer åt fläckten... för man öppnar den undertill med typ 25skruvar... sen så öppnas den upp mellan tangentbordet och alla jävla sladdar och elektroni... så ja måste komma under de elektriska... och jag hittade ingen lösning på å få bort det utan fysiskt våld... och då kan ja lika gärna köpa en ny om ja ska använda våld.

 

ska lämna in den till en kille imon och se va han kan göra med skiten... varför skulle ja köpa en laptop -.- villken skit!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...