360Xbox Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Min mentor heter Tedde, han är ganska gammal men han är rätt rolig. Han är schyst och rättvis tycker jag. Tyckte det var ganska kul på matten förr då han skulle skriva ett tal på tavlan, då råkade han skriva fel. Då sa han nått sånt här: "Det är ok, det är ok, alla gör fel ibland, det gör alla, det är ok". :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Hon är ganska snäll, inte så sträng, och hon får skratt anfall hela tiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Min lärare är dvärg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Hon är åt helvetet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Hon är dum i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 oftast snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Hon är dum i huvudet."Fy på dig Johannes lille, det blir kvarsittning för folkmord!" :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidstrom Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Saker som beskriver min mentor: CHUCK NORRIS, awesome Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manman Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 (redigerat) jag har två klassföreståndare. HON är sträng, jämt arg och skäller ut alla som tuggar tuggumi, när hon själv gör det, och hon favoriserar han som mobbar mig. Och HAN är trevlig, men han ser mig aldrig, och det kanske är för att jag nästan aldrig räcker upp handen, men när vi hade matte lektion behövde jag hans hjälp. jag satt och vinka där hela lektionen, och sedan var jag tvungen att gå till sjuksyster pga att jag hade så ont i armen. den var iskall som en döings arm. Redigerat 7 April 2010 av junutcireborn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Har inte mina mentorer i så många ämnen men de är bra men gillar mer min matte/no lärare och svenska/engelska lärare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.