Sandra Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Men tänk på det till nästa gång okej?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 lungna dig lite sandra..du behöver inte ta det så personligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 det e ju klart du e ju skirbent.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Dom kan ju ha det. Eftersom du är skribent kan dom typ känna sig hotade att man ska glömma bort dom. Whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Ojoj det här kommer ta lååååååååång tid. Skojade bara. Jag har inget emot dig iaf. Det kan bero på att du tål mycket(inte hur kmycket som helst) Du blir typ aldrig arg eller säger ifrån. För snäll helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (Draghon @ 13/04-2004 20:22:17) (-MGS- @ 13/04-2004 18:38:43) Draghon är sjysstast och mest aktiv, utan tvekan :D sätter imot 100%! Ger en varningar för att jag skrev att han skulle slute skriva med stora bokstäver. UPP MED YTTERMAN TILL ADMIN NIVÅ! NER MED DRAGONHON TILL GOLV TORKARE! tänk med hjärnan. de där var ju ett personligt påhopp! igen! läggav med de där så slipper du ju varningar!!! det var en åsikt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag tycker alla moderat6orer är schysta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Knux: Modsen är förmodligen ärliga, så om du nu skulle fråga dom skulle du få ett ärligt svar, det hade jag önskat mej iaf, med argument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Va, eh? Kanske det.. Om ni har nåt emot mig, kan ni säga vad jag gjort fel? :( Du har inte gjort nåt fel alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Va, eh? Kanske det.. Om ni har nåt emot mig, kan ni säga vad jag gjort fel? :( Jag tror att du har fått det där om bakfoten jag tror ingen har nåt emot dig Jag har ingenting emot dig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Att dom årkar hålla på att traka på oss modetorer. Jag håller med dig till 100% Ni har stält upp med sidan och hjälpt till sluta med de.Nu riktar jag mej åt dem som har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Ja säger bara, vänta 3 veckor så är sommarlovet slut för alla tror jag.. Då kommer nog alla modsen var inne mycket mer! Alla borde ju varit tillbaka från semestrar och sånt då..... ...pip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.